Random (2.0)

* Akhirnya my younger sister Lisa yang kawen saing2 dgn adik Kak Nita my opismate bulan 10 tahun lepas sudah PREGNANT (1 month plus already). Adik Kak Nita after married teros bunting pelamin. Ternanti nanti khabar dari adik aku bile agaknye dia akan conceive. Family planning kahhh? Nmpknye tidak sbb masa balik Johor lepas aku habis pantang aritu, adik buat lawak seram soh Naurah masok dlm perot dia. Apekahhh? Bengong adik aku tuhh haha. Nmpknye tahun nie Naurah dapat 2 sepupu baru. Kak Lin baru je confirmed her baby gender (by 3D scan) & she's going to expect a baby girl. Beshnya Kak Lin ade 2 org anak lelaki & 2 org anak ppn. Katanya lepas nie boleh lah 'tutup kilang'...hahaa... Rezeki dia :) Tahun nie cucu Mak+Abah akan jadi 7 org...hohoho..beshnya umor diorang belom pencen pn lagi dh ade 7 cucu. Itu untung kawen muda :p

* Ade sorang budak hingusan yg menggantikan sementara tempat Siti yg sdg cuti bersalin. Budak lelaki itu pandai godeh2 internet sampai senang2 je jumpe blog aku nih. Dia kata guna nama aku je carik. Senang. Aku mintak dia ajor, kerek pulak. Huhhh..malas layan. Hari nie masok blog tgk2 dia sudah jd follower blog aku yg pertama. Sbg menghargai kesanggupan dia menjadi pengikut setia aku (mcm masok persatuan haram jer kekeke), aku pn tepek la kt layout muka dia as my follower. Takpelah ade sorang je pon pengikot (walaupon dia agak poyo orgnye..hahaha....akak tau ko bace nie Am..kwang2), asal dia x pedajal blog aku nie sudahhh..huhuh...welcome to my world Amzar! (jgn bagitau org laen akak asek masok blog je tau!!!huhuhh)

* Ade staff baru kt opis Business Development. Nama dia Adira (cam nama bdk AF8 la pulak :p) & sama umur dgn aku. Dia graduan USM, sudah berkahwin & mempunyai anak berusia 18 bulan. Suaminya juga bekerja di Cyberjaya (SPAN) & mrk pergi kerja sama2 (cam kes guwe & hubby jerr heheh). Suami dia dh keje dulu kt sini sejak bulan June 2009. Akhirnya Adira & anak ikot suami pindah ke sini. Skrg diorang sekeluarga duduk kt Lestari Perdana, Puncak Jalil. Mereka berdua berasal dr Sg. Petani. Sblm ini Adira bekerja di Seberang Prai, Penang. - inilah butiran yg berjaya aku kutip sms berchit chat sebentar dgn Adira after Solat Zohor di Surau semalam. First impression, aku rasa dia seorg yg boleh dibuat kawan :). Skrg aku sdh semakin peramah & pandai bergaul dgn masyarakat. Dulu mase muda2 perangai aku dlm bab bersosial adlh mcm haram :p. Sekian.-

* PC Kak Niza yg baru sdh selamat sampai & sdg di set up oleh hubby. Dijangka dapat tengahari ini. - aku ade cita2 nk jahanamkn PC aku yg hampir berusia 5 tahun nie utk dpt PC baru mcm Kak Niza. PC aku nie pn dh lembab sbnrnya. Menanti masa jerrr-

* Mak, Abah & Anje sdh ikot Kak Ya duduk kt Hotel Park Royal, KL malam tadi. Naurah sudah dihantar ke nursery hari ini. Takde bekal utk aku hari ini. Tapau N.Goreng kt cafe hotel & minum teh tarik.

* Merajuk dgn hubby. - saje mengada-ngada-.

Naurah nk tido, bwk g jalan2 pulak. Ntah pape....

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat