FedUp

Warghh!! Penuh dgn ketensenan hari Jumaat aku nihh. Mak called ckp A.Edy soh hntr mak+abah g Masjid Uniten sampai kat sane dlm pukul 6 ptg. So Iraz & Anje akn hntr mak+abah naek Vios. Then Naurah sape nk jage siot?? Aku dgn hubby smpi rmh dlm pukul 6 ptg. Mcm mane pulak? Called hubby, dia ckp soh hantar Naurah kt opis kitorang nie jer. Dah nak pkl 5.30ptg pon time tue. So shud be no problem la kan. Masalah lain pulak timbul. Adik aku si Iraz tu xtau pulak nk g lalu jalan dalam ke sane. Dia tau klu dr Cheras or lalu PLUS highway jer. Hishh..rase nk cekik2 je adik aku tue. Klu berjalan pegi shopping complex, ceruk mane pon tau...grrr... Called hubby balik, last2 hubby ckp pas diorang dtg opis, dgn kitorang2 skali pegi Masjid Uniten tuhh. Actually yg pergi cuma my parents. Which means Anje blh pegang Naurah while Iraz driving back to our house. Tp aku & hubby rase mcm x sedap hati pulak. Takot Naurah meragam sbb Anje pn bkn pandai sgt dgn baby. Pegang Naurah pon mcm takot2. Kompem la Naurah pn rase x selesa dgn dia. Jarak pon agak jauh dr Bangi-Salak Tinggi. So, sudahnya kitorang ikot sekali jelah ke sane. Aku ckp pn mcm nk marah2 jer td. Dgn Iraz yg poyo, mak pon ckp ntah mcm hape, line phone yg x clear putus-putus. Haihh..menguji kesabaran sungguh di ptg2 hari nihh. Jap td A.Edy missed call, aku call balik, dia kata nnti dia call balik pulak. So tggu jelah call dr dia. Klu jd plan yg skrg nih, dptlah opismate aku jumpe ngn Naurah sekejap. Telinga aku dh naik tuli dgr diorang byk2 kali ckp ' bawaklah anak ko g opis...bawak laa..bawak laa....' Masalahnya bkn aku xnk bawak, tp malas nk bwk sbnrnya....hahaha...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat