Present For My Hubby


Ntah nape rase cam kobar2 nk bg present kt hubby. Aku fikir2 present sempena ape ekk? Birthday last year? Anniversary last month? or Fathers Day on this 19th? Ahh..x kesahlah sempena ape. Tak salah pon nk bagi hadiah kt suami sndiri kan. Sometimes aku rasa sgt terharu dgn pengorbanan Incik Suami. Setahun+ perkahwinan aku rase dh menyingkap luar & dalam sikap masing2. Dah xde nk cover2 dah mcm masa bercinta or bertunang. Tergigit lidah adelah bbrp kali. Merajuk, masam muka, menangis bagai. Haihh..nama pon hidup berumahtangga. Tu semua warna warni dlm kehidupan. Of kos ade ups & down nya kann. Tp down tu sikit sgt berbanding rasa hepi, bahagia, gurau senda, manja2 etc. Natijahnya, berkahwin itu sgt best. Lebih2 lagi bile dah ade anak. Penat mmg penat. Tp penat yg bg kepuasan, ketenangan & kebahagiaan. Perkahwinan itu best bile ade give & take, saling memahami, caring & gelak ketawa. Jgn terlalu berkira dlm apa jua hal samada dlm membuat kerja rumah mahupun membayar pelbagai bil setiap bulan. Semakin hari rasanya aku semakin jatuh cinta dgn suami sndiri. Haha..ayat x tahannn ;p Pegi keje sama2, opis sekangkang monyet, kat rumah lagi lah. Buleh kata hampir 24 jam mengadap muka masing. Tp aku x pernah jemu & selalu pulak rasa rindu. Seharian kt opis aku msti nk dgr suara hubby kt telephone. Klu x dgr rasa x besh jerr. Mcm something wrong somewhere. X cukup dgn itu, dlm kereta mcm2 rasanya nk bercerita. Pdhal bkn ade cerita sgt pon. Pastu gelak2 mcm org bengong. Sometimes sempat lg manja2. Hehh..da kawen lg besh tau manja2. Apetah lagi dah halalan toiyiba hahah. Doa aku selepas stp solat ' Ya Allah, kukuhkanlah ikatan kasih sayang antara kami suami isteri hingga ke akhir hayat, amin '.
 Lelaki ini!

Popular Posts