Yesterday

Puas kene gelak dgn hubby bile aku ckp aku nk bg dia present tp aku takot present tu x menepati citarasa dia & end up dia kata aku membazir. Dia kata gaya aku ckp mcm aku dh belikan dia present tp sbnrnya sdg bertanya present apekah yg dia mahukan. Bile dia tanya ape yg aku nk belikan utk dia sbnrnya? Aku ckp la maybe jam tangan tp aku takot dia x suke pilihan aku. Lgpn hubby dh ade 2 watches yg sporty & formal. Bkn byk tgn sgt pn nk ade watches byk2 ;p Hubby pn berfikir ape yg dia nak & akhirnya request nk beli selipar utk jalan2 sbb yg dh ade tapak sdh haus & ade yg jahitan dh tetas. So aku pn bg green lite & to the Alamanda we go right after office hour. (Sori ye Kudik, ibu & ayah nk g berjimba kejapp huhuh). On our way to there, hubby asked me if i want to transfer some money from my maybank acc. to Tabung Haji account since kitorang dh dekat dgn Anjung yg ade ATM Bank Islam.  Then i said y not mengenangkan hati sntiasa diruntun utk shopping on9 lagi stp kali bile mengadap pelbagai blog. Ape2 pn kite kuar duit kt Alamanda dulu ye Sayang. Shopping ape yg patot & baru decide berapa nk simpan kt TH. 

Sampai2 je teros kuar duit & masok semua shoes store yg ade. Jalan punye jalan xde 1 pn sandal yg berjaya menawan hati hubby. Tetibe hubby ingatkn ttg purse guwe yg zipnya sdh rosak sjk bbrp lama. Parkson ade Sale (sllu sgt ade Sale huhuh) & purse Alfio Raldo yg harganya beratus ringgit tinggal puluhan saje. Spt biasa org yg sgt cerewet bile membeli brg utk diri sndiri ini telah dikecewakn krn purse yg berkenan di hati telah out of stock. Whyy??Whyyy? Knp brg2 yg aku nak sllu sgt takde stock. Klu kasut pulak xde saiz. Kuciwa gile wa ckp lu. Nk amek yg display rase cam x besh la pulak sbb dh byk tgn pegang. So x beli la jugak. Penat pusing2 we ended up buying nothing -_-" Utk mengubat hati yg duka, guwe ajak hubby singgah Baskin Robins. 1 scoop of ice cream= RM7.90. Haihhh....tetibe bdk pelayan ckp ' Akak, hari nie kite ade promosi. If akak blh tunjuk warna pink pd ape pn yg ade pd akak, kitorang bg 2 scoops of ice cream at the price of 1 scoop.' Hahhh..at last we are having a LUCK.'


Haha..dlm gambar nmpk plastic bag Big Apple Donuts. Kantoii..Aku x cerita pon sblm tu aku beli 12 pcs donuts=RM23 utk mengubat jiwa yg lara hahah. Bwk balik rumah lahhh. Kt rmh aku kan tgh ramai manusia. Pas makan eskrem, singgah farmasi beli minyak Yuyi utk Cik Bunga & went to Anjung utk deposit duit kt TH. Hati pn x tenang nk berjimba lama2 sbb asek teringat Cik Bunga. Sempat called my  lil bro tnya Kudik tgh buat ape & he said she's sleeping like a baby (mmg la baby dok!). Pas deposit duit, teros balik ke rmh & dlm perjalanan tibe2 aku teringat bhw bulan June adlh bln my lil bro, Iraz lahir ke dunia. Tp brp tarikhnya yerr? Pk punye pk dgn kuat & sepenuh perhatian, I remember. Today is 9th (smlm lahh) & 2moro will be 10. Yuppp!! 2moro is his birthday (hari nie lahh). What a coincidence. Ok, aku akn ckp aku beli donuts 12 biji tu sempena hari lahir dia. Baiknya kakak nieee....hohoh ^_^ 

Sampai2 rumah teros hulur plastik & ask him 2moro is ur birthday rite? 10th of June. He was like....'Ehh...ha'ah lahh...its my birthday 2moro'. Rase mam sgt bangga sbb ingat besday adik yg bongsu & beritahu depan my parents yg aku pasti x ingat juga heheh. Sgt puas dpt tgk senyuman yg tak dipaksa2 dr adik kandung sndiri. It feels so good menggembirakan hati org lain. I like :)) Spt yg dijangkakan my youngest sister, Anje menerpa ke arah plastik like it was her birthday hahah. I'm glad that i bought donuts instead of cakes bcoz my parents is not a fan of  cakes. Donuts is a yesss & semua mkn dgn gembira. Double thumbs up to me!! ohh ok..& hubby :p Naurah sdg tido dgn lena & i remember dh lame x snap a pics of her while she sleeps. So here we go again....


Ohh..last but not least...guwe beli majalah Pa&Ma bulan June yg ade bg sample Nestle Beras Merah for babies age 6 months above. So, sape nk sample bleh la beli heheh ;p


p/s: ade manusia x sabar tu, pump susu sambil baca majalah. sape ntahhh....

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat