Hangin 1 Badan

Hampeh. Baru ingat nak makan bebanyak kt hotel petang nie. Balik keje semalam masa dlm kete habi ckp Majlis Berbuka Puasa ditukar tarikh pulak. Hari tu tukar venue, now tarikh pulak. Ntah pape. Tau bile? Jumaat minggu depan. Cam poyo tak? Rase mcm dah malas nk pegi pon ade. Org dah sebok2 nak pk pasal sambutan Hari Raya dah masa tue. Takde feel dah nak buka suka ria ha-hu bagai. Hangin 1 badan lak aku. Nie nak buat ke tak nak buat? Suke suki je ubah itu ini. Ingat org lain xde plan lain ker? Hehhh..klu ikot rasa amarah yg sdg berkobar-kobar skrg nie, nak je aku ckp dgn habi tak payah pegi. Ckp je dh ade plan laen eventho sbnrnya tak ada pon hohoh. Menguji kesabaran sungguh. Ok, nak bawak bersabar dulu. Chit chat di Marketing Section =D Daaaa...


Update Lauk Berbuka Semalam:-

Sardin Masak Sambal 
Kobis+Kcg Pjg+Brocoli Masak Air
Telur Masin
Nescafe 4 habi & Tea for me
Kurma 2 biji

Japp....japppp.....nak tepek nie....

Posing nampakkkkk....
Ngeeeee.... =D

Popular Posts