Update Jer

Membaca kembali penulisan kita pada 1 ketika dulu, adakalanya terasa pelik. Sometimes terasa kagum jugak bila rasa penulisan itu telah ditulis dgn baik. Sometimes juga rasa ohhh....aku pernah berfikir seperti itu. Entry aku yang ini bila dibaca semula, rasa mcm sgt matangnya pemikiran aku waktu tue. Sangat redhanya aku pd ujian yang telah menimpa. Aku rasa sgt bersyukur krn tempoh2 getir dlm hidup itu telah berlalu. Aku dah berjaya melalui fasa yang memeritkan itu. Dan aku telah bangkit dari keputusasaan hidup di dunia. Banyak yang aku perlu bersyukur dgn kehidupan yang skrg ini. Walaupon tidak semewah mane, duit bukanlah kayu pengukur pd sesebuah kebahagiaan. Adanya keluarga & rakan2 di sekeliling yang menyayangi, itu pun sudah cukup bermakna. Aku pasti akan datang lagi ujian2 getir di masa-masa akan datang. Until that time comes, aku akan mempersiapkan diri seadanya. Aku akan jadikan kejayaan mengharungi ujian yg lepas sebagai contoh terbaek. Insyallah.

Update lauk berbuka semalam =B

Sotong Masak Sambal
Sayur Bayam Merah Masak Air
Telur Dadar+Mayo (again...hihi)
Teh 4 Habi & Nescafe 4 me (bile pee2 bau air nescafe....hahaha...x senonoh mak org nihh =B)

Update Majlis Berbuka Puasa bersama staff kompeni Habi & family masing2.

Venue: Kelab Tasik Putrajaya
Date & Day: 24/8/2010, Tuesday next week

Well, agak risau jugak sbb nak kene bwk Naurah. Bkn riso apelah. Takot dia kamok2 jer sbb bising. Masa berbuka kan masa utk dia tido. Nak xnk kene jugak bwk stroller bagi dia tido dalam tue. Dh lame x bagi dia naek stroller. Takot dia kamok lg sbb xleh nk guling2 mcm tenggiling mcm atas tilam besar. Hishh..mcm2 yg bermain di fikiran. Hrp semuanya berjalan dengan lancar jelah. Amin.

Tepek gambo Naurah satuuuuu!!! ^_^

Bagi besor sket. Lantaklah keluar dari kawasan pongggg...hehehh
(Sila abaikan muka yg mcm nak makan org tue =B)

oh yeahh..

Happy Half Year Dear Naurah Zayanie
Sudah 6 bulan kamu. Moga teros jadi anak yang baek yer sayang....
Ibu & Ayah love u soooooo muchhhh!!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat