Flu & Back Ache

Semalam aku MC. Flu & back ache. Dari mggu lepas aku sakit pinggang. Salah stretch kat atas toto. Padahnya sampai skrg sakit giler. Duduk sakit, nak bangkit dr duduk pon sakit. Dukung Naurah pon sakit. Haihh...dugaan betol. So smlm dgn flu yg agak teruk sampai susah nak bernapas, ngadu kt doc ttg back pain nih. Dia bagi la ubat sapu & pills. Semalam eventho MC, hantar jgk Naurah ke nursery. Taknak dia berjangkit flu aku nih. Lgpn klu mkn ubat flu, kompem mengantok tahap gaban punyer. Klu Naurah ade, kompem la aku x dpt nak berehat. So eventho rindu sama anak, kesihatan aku kene tip top jgk. Klu x sihat, camne nk jaga si kecit yg makin lasak tue kan. Sempat jgk aku masak bubur utk diri sndiri. Buat mcm bubur yg sllu aku buat utk Naurah. Kelaka pulak rase mcm mkn makanan Naurah hihi. Letak carrot. kentang & labu. Petangnya lepas MIL hantar Naurah ke rumah, habi pon da balik dr keje, aku pon makan la bubur yg tinggal baki tue. Naurah nampak je aku menyuap makanan, teros dia sebok kejar. Bagi kat dia, punyelah banyak dia makan. Sedap ek? Sblm nie takde letak labu, so ade labu lebih manis rasa bubur tue. 

Ekceli dah bbrp kali aku merajinkan diri buat bubur utk Naurah. Terutamanya time weekend. Mmg aku akn masak bubur utk dia. Weekdays tak perlu sgt sbb my MIL sometimes akan masak bubur kt rmh dia or beli dr 1 kedai yg mmg ade jual bubur pagi2. Tak pon nestum pon masih ada yg buat tinggal kt nursery tue. Paling buat aku rasa seronok nk buat bubur nie sbb Naurah makan sgt banyak & berselera. Siap sengih2 & gelak2 bile time aku nak suap tue. Moment tue sgt priceless =D Kalau aku lambat sket suap, dia akn buat suara geram dia tue. Hehehe. Cute betol. Makan pelan2 yer sayang....

Aku masih tak bape sihat lagi sbnrnya nie. Srot sret dgn hingus. Lupe pulak bawak ubat. Cisssss. Nk tulis byk2 pon cam malas. Nak g pump dulu. Till then...

Wekkk...ejek kawan2 Ibu sket hihi

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat