Bengkek

Sudahlah mintak tolong dengan kite. Pastu byk pulak cekadaknya. Nak font ini kecik sikitlah. Nak font yang itu di bold kan lah. Orang dah adjust & masok2 angka bagai pun da cukup baek. Mcm mak nenek pulak nak arah orang itu ini. Siap nak suruh print bagai 3-4 ksli. Bile kite bising ckp dia byk songeh, dia ckp kite buat keje sikit dah bising. Pastu dikatanya kite klu bersembang kat tempat org lain, bukan main lagi. Hehh..ini dasar org tak reti bersyukur. Sudahlah mintak org tolong. Tapi nak mengata kita lebih2 pulak. Nak aku ckp pasal ko ke? Yg hari2 keluar opis pukul 10pagi, pkl 5ptg da nak balik baru nmpk btg idung. Konon keluar atas dasar keje. Ingat aku x dengar ke org ckp psl ko jumpe kat Puchong la, KL la. Ade aku ckp ape2? Ingat pangkat ko lg tinggi dr aku, aku takot? Aku bkn keje dgn ko. Ko bkn bos aku. Ade aku kesah? Piiirahhhh....

Popular Posts