Help Me!

Dah bbrp minggu tak dapat nak tukar layout blog. Nape ehh? Bile bukak jer semuanya hitam. Takde pon keluar layout yg cun-cun tuh. So td dpt idea nk try kt pc lain. Dah teka. Boleh jer bukak tanpa ada sebarang masalah. So tukar layout tp tak dapat nk godeh lama2 sbb pinjam pc org kann. Aku ingat aku ade klik apa2 yg salah pd setting whatsoever. Tp klu kt pc lain ok, meaning pc aku la yg probs. Cess. Tak boleh dibiarkan nih. Puas aku memerah otak. Takde idea gak nape jd hitam seme kt bahagian template design tue. Ade sape2 boleh bantu??? Tekanan betul dibuatnya aku. Huhuh.

Kat sini aku nak share 1 cerita. Aku tak ingat sbnrnya dah cerita ke belum kt blog nie. Tp cerita lagi utk kebaikan bersama apa salahnya kan? My friend nie bbrp bulan yg lepas kena tahan wad sbb dia sakit perut yg sgt teruk. Katanya perut mcm di hiris-hiris dgn pisau dari dalam. Lagi sakit dr sakit nak bersalin katanya. Huk huk. Boleh bayangkan la kan sakitnya mcm mane. So after check up semua, doc kata usus dlm perut dia ada part yang dah mati. Mcm tersumbat la senang ckp. Dah hitam lebam dah ususnya. Nak taknak kenalah buat surgery utk potong usus yg dah mati tu & sambung balik. Alhamdulillah the surgery went well. Dah sihat dah kawan tue. Cuma kena pantang makan sketlah. Nak tau ape post mortem knp usus jd mati mcm tue? Itu semua adlh disebabkan oleh pengambilan pil perancang dlm jangka masa panjang. Setelah berbelas tahun dia menelan pil perancang, itulah hasilnya. Dahsyat kan?

So senang kata, pil perancang nie tak elok sgt makan. Takut kes mcm kawan aku tue. Di harap pd ibu2 sekalian yg dlm proses merancang keluarga, elakkn dr mengamalkan pengambilan pil perancang. Maybe boleh guna kaedah lain mcm condom or suntikan. Hrpnya lebih selamat. Insyallah =)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat