'Ter.....'

Ehh...aku rasa mcm aku pregnant lagi la weyy.

Haha. Ayat pertama tak boleh blah. Ekceli aku dah lewat period 4 hari. Disebabkan ada kejadian 'ter' bbrp hari sblm tarikh biasa my period datang, tu yang lebih berdebar-debar lebih dari biasa. Kui kui.

Klu nak sedapkan hati, boleh lah fikir maybe nak bertukar tarikh kot. Dah lama jugak asyik tarikh yg sama. Selalunya klu nk tukar tarikh, akan lewat seminggu lebih kurang lah then baru period.

Then org kata klu planning scr semulajadi pon, dekat2 tarikh kita nak period tu, sllunya hormon ppn dah menurun. Bkn pd waktu puncak nya. So maybe tak pegnen la klu 'ter' pun. Entah.

Tp sebab ade kejadian 'ter' itu. Maka dup dapp haruslah lebih. Dok syok2 baca entry org psl family planning. Ntah2 nak jadi cerita, aku bersalin lagi tahun depan. Keh kehh. Siap dah buat kira2 klu pegnen bulan nie, maybe bulan September 2011 Naurah dah dapat adik. Miahaha...

Pastu nak sedapkan hati lagi. At least Naurah dah nak masok 2 tahun time tue. Dah besar dah tu. So shud be ok. Eventho pd hakikatnya runsing jugak sbb kewangan masih blm nak stable sgt. Bertambah lg 1 tanggungan. Stp anak ada rezeki untuknya. Pegang pd prinsip itu sajalah.

Perghh. Aku punye entry nie mcm btl2 kompiden pregnen je kan. Entahla. Instinct tu kata mcm 'maybe yes'. Kali nie mmg lain sikit rasanya. Klu bbrp hari lagi aku period, boleh la gelak2 tulis entry phewwww!! But if x ade jugak, siap sedialah beli pregnancy test kat Watson. Kuang kuang

Berani sikit nk buat pengakuan berani bila baca entry Ryhan nih. Semat dlm dada, apa pon yg terjadi, itu adlh perancangan Allah. Maybe byk hikmah di sebaliknya. Lps tu maybe blh rehat 5 tahun. Kott. Hihihi...

Nak lawan dgn biras aku jugak nampaknya. Taknak kalah yer Mai??? Keh kehhh =p

Ape2 pon skrg nie, juz wait n see =B

Tahun 2011 nampaknya semakin mencabar buat kami sekeluarga. Tet tettt tettttt...keh kehhh

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat