HELP

Kunun-kunun malam tadi nak tido awal. Rase mcm awal lagi. Tup tup habi dah siap bwk thermos, tin susu & botol2 susu Naurah ajak naik bilik atas, tido. Hahh? Dah pukul bape nih? Pukul 10pm+ dah la. Dia kata. Aikk..cepatnya. Td tidokan Naurah baru nak pkl 8.30pm. Camne tibe2 dah jd pkl 10pm lak ni? Konpius aku.

Aku ckp jap lg eh. Nak tgk citer nie lah kejap. Ekceli aku picit2 remote astro tue & termasok channel History. Tup tup tgk citer ttg pencarian mumia by Dr. Zahi Hawass. Diorang dah jumpa 1 lagi makam baru la. Cam besh jer nih. Habi ckp dia nak naik atas dulu.Tp aku tak bagik sbb mcm takot tinggal ber-2 jer dgn Naurah yg tgh nyenyak tido. Klu hantu keluar, sape nk protect aku? Takkan Naurah pulak. Keh kehh. Dasar penakut. 

Sbnrnya b4 that aku tgk citer hindi tajuk HELP kat Astro Box Office Channel 953. Citer hantu lahh. Hero je aku kenal. Bobby Deol. Heroin tak kenal. Baru kot. Diorang habi & wife. Tgh ade krisis rumah tangga. Tup2 bapak wife kena heart attack kt Mauritius. Rmh parents wife kt sane la. Diorang ddk kat India kot. Kah kah. So bergegas diorang balik sane. Rumah parents dia besar mcm hotel wa ckp lu. Kompem ade hantu rmh besar2 nie. Haha. Mandai2 je aku kan. So ppn tu sampai rmh tu & terimbas kenangan lama. Dia sbnrnya ada twin sister. Tp masa kecik2 umo dlm 10 thn gitu her sis drowned dekat 1 kolam depan rmh diorang tue. Kira dah mati la. Sis dia tuelah yg skrg jd hantu!! Eeawww...seram u! Hantu bdk2 lg seram dr hantu org besor.

Anyway sampai situ je aku tgk. Tak berani sbb habi bkn layan sgt citer hantu. Eventho dia baring sebelah aku, tp bile dia tak tgk citer tue, rasa mcm aku tgk sorang2. Takot ko! Terus picit channel lain spy habi jgn tido lagi. Kah kah. Aku pk2, nnti siang2 ade ulangan aku tgk la citer tue. Tak takot sgt heheh.

Ok. Berbalik pd cerita mula2 td. Aku pon layan la citer pencarian mumia sampai pkl 11pm. Habi pon sampai dah tertido sebelah aku. Hehe. Kejot dia ajak naik atas. Sekian, cerita aku ttg mlm td. =p

*takde pekdah lansong entry nie kan? tq for wasting ur time =p

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat