Unstable

Sekejap je dah pertengahan Januari. Awal Feb dah ade cuti CNY 2 hari. Tak lama lps tue, genap pulak usia Naurah 1 tahun. Ya Allah, cepatnya masa berlalu. Kdg2 rasa mcm tak puas menikmati hari-hari yang ada. Bangun-bangun tido, dah hari yang baru. Sehari demi sehari. Berlalu begitu saja.

Berlalu begitu saja? Macam takde benda yg berfaedah lansong yg aku dpt dlm sehari. Kdg2 aku mmg rasa mcm tue. I'm too bored. Lebih2 lagi klu kat opis. Sampai aku jd moody di sbbkn kebosanan tahap maksima. Bisa?

Ahh. Tah ape aku melalut pagi2 nih. Byk yg bermain di fikiran. Kdg2 rasa mcm nk share dlm blog. Kdg2 rasa mcm tak payah. Asek mcm tue jelah. Last2 entry simpan dlm draft. Tulis separuh jalan, pastu tukar fikiran. Ntah pape.

Aku runsing ttg Naurah - kes allergy. Habi - rambut makin pjg & selekeh. CNY - nak balik Johor ke tak. Birthday Naurah - nak buat kecik2 ke nak jemput ramai org. Duit - mana nak cekau buat tukar bateri kereta.

See! Banyak kan aku pk. So lebih baik aku pegi muhasabah diri kat surau opis sat. Klu dah stable sket otak aku nie, baru tulis entry betul2. Till then. Adiossss...

Popular Posts