Korean Sticker Deco - P2

Atas tue dah letak frame bunga. Pastu sticker tu aku dah perbaiki mane yg aku main belasah jer lekat aritu. Rasanya looks better than b4 lahh =p Susah org tangan tak berseni nihhh...
Close up. Yang ini jenis 3D. Which means ade bunga yg nak kena lekat sendiri & ada butterfly tuelah. Not all stickers. Yg bunga nampak cam pink2 sket tuelah yg 3D. Not sticker.
Ini yg mula2 aku beli kat MV dulu tue. Alah sama hari dgn blogger mommas gathering yg aku dtg lambat tue -__- Last2 jalan2 jumpe push cart jual sticker2 nih. Nak ukur tinggi Naurah dah senang. Naurah ni kemetot jer. Petite la katekan. Tak sampai 70cm pon lagi tinggi dia. Takpe Naurah, jgn riso. Dah beso sok kompem tinggi cam Ibu jugak. Kecik2 dulu ibu pon kemetot jugak. Dah naik tingkatan sok tinggi laaa =p
Close up. Overall aku puas hati dgn sticker2 nie semua. Bilik tido dah ade, ruang tamu dah ada. Now tgh aim nak letak kt dapur pulak. Maybe gambo buah2 kot. Hahha..cliche sungguh aku nie. Tgk la nnti mane tau jumpe design lain yg berkenan di hati. Barulah terasa ceria rumah aku dgn adanya sticker2 nih. Kalo tak asek plain ajer takde ape2. Boring ohhh!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat