Epok-epok




Sebenarnya nie gambo tahun lepas. Bulan 12 to be exact. Kobar2 aku uli tepung & buat inti kentangnya. Nak tunjuk kat habi yg aku boleh buat kuih jugak kalau aku nak. Hehe. Alhamdulillah nampak semenggah jugaklah. Cuma habi kata tepungnya tebal. Klu nipis lagi best katanya. 

Well, aku lenyek2 tepung dengan cawan saja maa. So xleh nk bajet tebal sgt ker hape. Yg penting tak bocor sampai keluar semua intinya. Aku kira aku dah passed la buat karipap or epok-epok kalo org Johor panggil. Entah bile nak buat lagi ntah. Habi aku tu hantu karipap. Nanti la bila2 klu ada benda nak jack dia. Nk soh belikan PB ker. Hahaha =B (kang ade org sentapp lagi nie...kui kuiii)

Popular Posts