Finally 1st Parcel

My 1st parcel sudah sampai =D

Best jer Kanggaroo Wwide Express punye service. Semalam akak tu post. Hari nie sudah sampai. Aku nampak jer sorang bdk laki bwk kotak besar, dah tersengih-sengih dah aku. Heheh. Kompem mainan baru Naurah suda sampai. Petang nie kalau tak hujan, boleh la Naurah melaram naik ride on Ayah tolak dari belakang. Hahaha. Mesti cute jer kan? =B * aku beli preloved jer sbb for outdoor only. much more cheaper =b

Nnti aku upload gambo klu rajin nnti snap yer. Tgk Naurah excited ker tidak. Dah aku rasa bersalah x bg dia naik mainan yg kt public, harus aku belikan galang gantinya kan? Dlm otak tgh fikir nk beli cam rocking horse Little Tikes tu. Naurah suke benor klu dpt naik benda alah tu klu g Hosp. An Nur kt Bangi tue. Since skrg injection yg perlu diambil pon sdh jarang, makanya dah lama dia tak merasa naik benda tue. Last masa aku g Critter Land masa besday dia dulu jelah.

Excited sungguh dia dok menghayun klu dapat naik benda tue. Siap buat muka teruja dia tue. Priceless expression of her for me =) I love when she does that looks.

* muke Naurah kalau excited & hepi mcm nielah..hahhaha =b

Ada lagi 3 parcel yang aku tunggu. Hehhh...apasal lambat sgt sampai nie? Huhuh. Entah2 esok sampai sekali harung. Esok from breakfast to lunch, semuanya di sponsor by my boss plus a few of office mates. Yesterday breakfast free. Pun ada 1 of the managers & office mate sponsored. My dept. mmg mcm nie every year after dapat bonus. Semuanya bermurah hati nk belanja makan2. Tanda kesyukuran. Dpt merasa & happy sama2 =)

My turn will come jugak nanti. Dah kawtim dgn sorang lg opismate. Breakfast jelah. Aku tgh fikir nak buat menu apa. Nak senang beli jelah kan? Dlm otak tengah fikir maybe can go for roti jala+kari ayam, soto (terpengaruh dgn Yaya =b) or lontong power kat Dengkil tue. Kalau soto tu ada gak terasa nak buat sendiri jer. Bukan susah sangat pon kan? Hehe. Mlm2 dah boleh siap masak. Pagi2 panaskan & tapau bwk g opis. Bkn ramai benor dept. aku nie. Buat dlm utk 10 org makan jer. Ok la tue kan? Apa2 pon bergantung pd tahap kerajinan aku & kerjasama dr habi. Kalau dia bg green lite & willing to help, apa salahnya kan? =)

p/s:  2nd parcel pon dah sampai. pijama short sleeve 2. best best =B

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat