Maman Bosoni 1st Review



Nah. Ini dia diaper Maman Bosoni from Korea tuh. Cute kan design dia? Ini kira front look dia la. Back look dia pon cute jugak. Gambo cartoon yg sama.

Lembut. So aku tahu Insyallah takkan ada masalah kelengkang merah2 mcm klu Naurah pakai Huggies Blue & Pet Pet (sori para peminat pet2 hihi). Its more like Drypers punya cloth la. Tp xkan dpt lawan Pampers kegemaran spjg zaman aku tuh. Huk huk.

But honestly yer kawan2, aku kurang pasti dgn quality penyerapan dia. Nipis wehhh. Mcm sama kategori dgn Fitti or Diapex kot. Huhuh. Tp bak kata org, don't judge the book by its cover. So aku try dulu pd Naurah malam nie. Kalo bocor, reject la plan aku nk jd business woman. Hahaha =B

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat