Maman Bosoni 2nd Review


Ok. Naurah dah pakai Maman malam td. Tp aku masih x boleh bg kata putus whether its good or not sbb Naurah cuma minum susu 2 kali jer malam td. 

1st b4 she went to sleep around 9.15pm. 2nd around 3.30am b4 she vomit back all the milk on the mattress & on me =.= So that didn't count yeah. So the 2nd one is around 4.30am and that's it.

Naurah vomit susu sbb dia batuk2 macam ada kahak. So end up vomit semua susu yg baru di minum dlm 10 minutes. Badan dia dah dedar2 aku rasa time tue. Kejut habi soh amek ubat fever & she won't go to sleep after that. Maybe dia pun rasa tak sedap badan. Hangat.

Tp dia tak merengek lansung. Cuma mata terbuka & nak baring on my lap. Sayu pulak hati aku tgk dia macam tue. Aku basahkan sapu tgn besar & lap2 badan dia bg sejuk sikit. Entah bila aku & Naurah tertido. Maybe dlm 5.00-5.30am kot. Terkejut bila alarm habi berbunyi menandakan sudah pukul 6.00am. It's time for him to wake up. Aku? Sambung teman Naurah tido. As usual. Hehe. 6.30am baru aku akan bangun utk solat Subuh =B

Back about the Maman diapers, tak aci lah klu aku nk komen sbb Naurah not in her normal condition. Tp aku check pagi tadi mmg takde bocor ke hapelah. Elok aje.

My 3rd review akan merungkai segala persoalan about Maman quality. Next week lah yer.

Toodles! =)

p/s: about Naurah. her temperature back to normal after she woke up. hingus pon sudah kering. so gagah jugalah hantar ke nursery. pesan dekat pengasuh tlg mandikan sbb x sempat. Naurah bangun lewat. plus bg makan ubat around 10am. get well soon Naurah. kalo tak esok camne nak mandi laut? huk huk

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat