Preloved Toys Etc. - Pt II

This short entry dedicated to Dayu sebab dia yang request soh buat entry tentang toys pre-loved yang aku war-warkan semalam. Sebenarnya aku dah sempat draft entry khas tentang kedai2 preloved online yang ada kat Msia nie petang semalam. Right b4 5.30pm, masa utk aku chow chin chow. Sbb dah kelam kabut takot habi dah datang jemput I di office utk tolong mengangkut box besar berisi ride on preloved Naurah semalam, aku pon ala-ala gedik la buat auto publish. Bajet menjadi macam masa 1st time buat masa besday Naurah dulu.

Sekali bila aku check2 balik rupanya aku lupa nak tekan publish daaaa. Cet cettttt. Hampeh. So dgn tak menukar masanya, aku pon tekan publish & automatic entry masok sebelum entry ttg henpon C3. So might be most of the readers terlepas pandang entry tue la kan? Sila klik sini untuk ke entry Preloved Toys Pt 1 ok! Makanya aku pon terpaksa dlm rela lah menaip entry yg ini. Hehe =B Kata kat opis aku takde keje kan? Ehh..ehhh...aku ada kejela. Cuma ianya agak bermusim yer. Saje nak bagitau takot2 korang ingat keje aku nie best kan? Mmg best pon sbnrnya. Byk free time. Tp kdg pon boring jugak ok! Huhuh =p

Ok2 back to the topic. Ini ada gambo Naurah semalam yg excited suam2 kuku sbb betul2 baru lepas tido. So aku ingat dia rasa mcm dlm alam mimpi lagi time main2 ride on dia tuh. Muka pon masham mencuka. Aku soh dia duduk & nk tolak pon dia takot ko! Pegang tangan aku kuat2 pulak. Haha. Tp pagi td masa nk keluar hantar dia ke nursery since my mom&dad balik Linggiu hari nie after check up kt HUKM, nak menangis ko masa aku nk angkat dia yg tengah excited nk main picit2 lagu2 kat ride on tu semua. Sabo jelah. Petang nnti boleh main lagi yer Naurah!




 

See how happy Naurah with her new preloved toys? Inilah moment yg sgt priceless utk kita para ibu bapa sekalian kann? Cecepat belikan anak korang ride on nie. Memang berbaloi-baloi. Bg anak yg belom betul2 boleh berjalan pon bagus jugak sebab diorang boleh tolak ride on tu merata. Kira ada sokongan la kan?

Nak tau bape RM ke aku keluarkan utk beli preloved ride on Naurah nie? RM50 jer ok + postage. Ok tak? =D Takat nak main utk outdoor jer. Klu hujan ker hape blh main dlm porch kereta jer. Ok la tu buat dia tolak2. Semua button2 tu functioned well ok! Naurah memang suka dgr macam2 lagu keluar. Ada bunyi cam phone bagai. Suara Pooh pon ada keluar. Hahaha. Overall, aku puas hati belikan Naurah preloved ride on nie. Percubaan pertama aku beli mainan preloved utk Naurah. Buat aku teringat pd Nad yang suka jugak beli preloved utk Hajiq masa diorang duduk kat Jepun dulu. I miss you so much Nad+Hajiq. Amacam Msia skrg? Ok tak? Ker best Jepun lagi? Hik hik =b

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat