How To Do Magic!

Hari nie aku keje. Eventho boleh jer kalo nak mc, tp rase mcm malas pulak. Sbbnya big bos xde kt opis. Rugi oo x dtg keje. Hehe. Ntah hape2.

Ramai yg ingat aku mc hari nie, tp tup tupp aku datang. Semangat wehh g keje. Ade peluang jd pekerja contoh tak rerasa? =p Dan tup tup jugak org yg nampak sihat walafiat semalam pulak yg mc. Cenggane tu? =B

Anyway sbb aku x bape nak sihat, makanya idea adlh yillek. So entry aku nie nk cerita ttg magic yg aku buat kt gambo Naurah last week. Sonang jo bueknyo. Entry nie aku buat khas utk KOG yang macam beriya-iya nak tahu camne magic boleh terjadi. Keh kehh.

Meh aku tunjuk magic lagi....

Before
After
Nampak tak? Nampak takk?? Ngeh ngehhh...ntah nape rase hepi je stp kali dapat buat magic. Hahaha. Poyo.

Camne aku leh terfikir nk buat magic, sbnrnya tercetus dr kes nk masok contest yg Evyn tag aku hari tue. Tup2 gambo yg aku nk letak ade pulak objek kaki gajah yg mencacatkan gambo Naurah yg tersengih ceria. Makanya aku pon google cara nk hilangkan objek yg tak diingini dlm gambo & terjumpe dgn blog >> ini <<. 

Blog nie di miliki oleh orang seberang. Tp bahasanya masih boleh difahami. So, sapa2 yg nak buat magic mcm aku jugak, sila la ikut step2 yg dia soh buat tue. Download software Inpaint 2.4v. Latest inpaint 3.0v tp yg 2.4v nie pon dah memadai.

So, apa tunggu lagi? Download & gunakan software inpaint pd gambar2 anda yg terdapat objek tidak di ingini. Sekian, terima kasih.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat