Khamis Punye Citer

Mohawk girl makan kopok ikan (*gambo hiasan)

Ade org opis da tegur badan aku susut sket. Mwahahaha...Pastu aku mule rasa nak makan banyak balik. Selalu macam tue aku nih T_T Hasilnya hari nie membahan macam2 dr pagi tadi. Aku kalo ade org sponsor makan free mmg tak hengat donia punye. Balun habis-habisan. Payah jd org suka makan mcm aku nih =.=

Masok hari nie dah genap 2 minggu aku start berdiet. Cepat jugak eh dah nampak kesannya? Habi pon ckp dh nampak susut sket badan aku. Of course dia lebih mengetahui kan. Uhuk uhukkk...Wakakaka. Paham-paham la yer =B Ehh..malam nie malam Jumaat kan? Miahahha...

Hahhh..korang pk ape tue? Aku ckp mlm nie malam Jumaat. Bermakna ada citer hantu  Mantera Anjasmoro. Last week aku dpt tgk 15 minit terakhir jer. Hari nie punya lagi best kot. Si Fauziah Ghous tu dah jadi hantu dah aku tengok selingan dia hari tue. Tak sabo nak menyeramkan diri sendiri malam nie =b

Tp habi mmg baik sgt =) Aku saje je nak test dia tanya dah kurus sket nih, dah ok dah la kot. Bleh stop diet ehh? Dia balas, terpulang la kat Sayang. Abang ok jer. See? Bermakna dia takdelah kisah sgt kalau aku chubby sket pon. Takdelah nak soh aku selim melim mcm masa nak kawen dulu. Cuma dia taknaklah sampai aku nampak besor sgt. Nak beli baju pon payah. I love u even more lah habi ini macam =D I know he loves me for who I am. Bukan sbb paras rupa saje yer. Terharu kejap aku. Keh kehh =b

Sbnrnya aku tengah sakit kepala skrg nie. Maybe sbb makan over limit kot. Selalu sejak officially on diet nie makan 1 senduk nasi jer. Perut ringan jer kan. Alih-alih hari nie makan bihun, kuih muih, teh tarik, KFC lagi ko. Pergh...mana tak naik kolestrol terus-terus. Gila. Tp aku nak insap dah nie. Sbb peningnya masyaAllah. Rasa mcm nak pitam pon ada. Nie pon tahan2 jer gagah diri menaip entry pendek nie. Sbb rasa bersalah tak update blog dari pagi. Bisa? Maybe aku dah boleh digelar blogger tegar dah =B

Ok la guys. Rase cam nak baring kat surau sat sementara menunggu waktu Zohor masok. Sapu minyak cap kapak sket. Harapnye lega la sikit kepala yg dok berdenyut-denyut nih.

Toodles.

p/s: sbb dah isytihar diet selama 2 bulan, maka aku akan teruskan hingga ke titisan terakhir. gambate!!! =)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat