My Almost Dream Come True =B

Sebelum aku setuju utk declined the offer, aku dah cakap dgn habi yang malam karang kompem aku tak boleh tido sebab dok teringat-ingat. Habi membalas dgn senyuman sinis & said entah hape-hape sayang nie. Aku tau dia ingat aku main-main =.=

We agreed for me to do the calculation first before buying my dream items for our house deco. Plus the fact that i didn't cash out any $ from ATM yet. But why can't he just swap his credit card for my item also mehh? He's willing to swap for his item only. Our Naurah Zayanie new chest drawer. And mine is cannot. Sape tak tensen kann? =.=

Dah malam tadi pukul 2.30 pagi aku terbangun tak boleh tido. Dok terbayang-bayang barang yang aku dah nampak petang sblmnya. Huwaaa..menyampahnya!! Aku siap kejut habi kejap ckp ' see. org dah x boleh tido dah nie...'. Dia dok hmmm ajer. Tsk tsk T_T

And after doing some calculation & to think whether its berbaloi-baloi atau tidak, I make a decision to buy my dream items today. Sbnrnya aku suruh habi call org kedai tu hari nie ckp aku nak beli brg yg tak jd beli semalam tu. Sbbnya klu sempat, boleh la hantar sekali dgn chest drawer Naurah tue. Takyah ler 2 kali dtg rumah nak hantar brg kan? Tp habi taknak woh! Dia kata kite pegi lagi petang nie jer =.=

Nampaknya malam nie aku akan terjaga lagi lah pagi-pagi bute dok terbayang-bayang benda yg sama. Oh my.....T_T

I hope by Monday sudah boleh tayang sama kamu semua what my dream items looks like =D ( i bet some of u can still remember what i dream of buying for an empty space at my living room =B)

p/s: dah semat dlm minda everytime dpt bonus, kena beli barang yang kite selalu nampak & ingat semasa bila dapat membelinya. last year aku sponsor rak tv. this year aku sponsor tettt & tiiittt pulak. i like =)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat