Sharena Tertipuu...


Semalam petang pas MIL balik, kami sekeluarga kecik ke McD, Nilai. Dengan harapan dapat makan Fillet O Fish beli 1 percuma 1. Sampai kat kaunter, aku yang bijak laksana tanya dulu kat adik yg jaga tu tentang promotion dari McD nie. Then adik tu pon cakaplah yang promotion tu applicable utk McD di Singapore sahaja. Tidak di Malaysia. Cisss. Nasib baek aku tanya dulu sebelum order. Kalo tak buat kecoh jer bila order 1 tak dapat 2. Ish ishhh...

Adik tu cakap lagi yang memang ramai yang dah terkeliru tentang promotion tue. Sampai pihak McD kat situ ada tampal memo mengatakan promotion hanya sah di McD Singapore sahaja. Rupa-rupanya ramai lagi yang tertipu macam aku. Keh kehh =b

So pd anda-anda yang berniat nak menggunakan kupon tersebut di McD, Malaysia, sila batalkan niat anda sekarang juga. Hehehe =B

Toodles =)

Popular Posts