Wed Ramb


Ceitt. Hari nie ingat boleh tayang perabot baru idaman kalbu. Sekali takde pulak delivery petang semalam. Penat je tunggu sampai malam. Tak pasti sebab apa tak sampai lagi. Samada belum amek kat kilang, stok tak ada or sbb hujan lebat ptgnya. Wallahualam. Apa2 pon hari nie hrpnya sampai la benda alah tue. Dah tak larat nk berjaga malam lagi. Hahaha. Tipu jer =b

Ekceli aku baru je lepas amek salinan sijil pmr & spm yg hilang kt KPM, Putrajaya. Slps 2 bulan menunggu, akhirnya dapat pon. Itu pon punyelah lama nak tunggu sijil tu sampai kat kaunter urusan bawah tue. Tak efisien sungguh. Ingatkan dah masok tahun 2000-an nie ok la sikit service kt gomen nih. Tp masih ada lagi rupanya yg masih di takuk lama. Yang dah ok tue, mmg bagus lah kan. Tp yg jenis hegeh2 nie mmg buat sakit jiwa jer. Tak faham sungguh gaya kerja yg lapuk nie.

Sape tengok citer Asmara malam td angkat tangan! Hahaha. Tiba2 jer kannn...=B Kalo mak aku ade asek la nk tgk citer Si Capik. Peminat setia sungguh. Kakaka...
Takde idea pulak nk merapu ape hari Rabu nih. Nnti la petang sket kot mood ada mari, aku tulis la lagi. Tata.

Popular Posts