Woot woootttt =B





Mwahahaha....
Gambar di atas merupakan henpon yg aku pakai sekarang. Ok tak? Ok tak? Petang semalam sempena hari last sebelum bos masok opis, aku melilau pegi Nokia centre kat Alamanda dengan 1 of my office mate. After having lunch at Nandos (makan time lapo giler mmg heaven ohh!) pd pukul 3.00 petang, pembelian pun bermula. Sblm tue kitorang dah singgah dulu tanya apa2 yg patot. Pastu ckp nk g makan dulu sbb lapo sgt. Hahaha. After makan ade pulak couple tgh beli henpon. Lama pulak lepak kt situ.

So decide to jalan2 dulu. Agak malang sbb promotion C3 RM400 with 4GB memory card sudah tamat. Now RM400 takde dah dpt memory card free. Terpaksa tambah RM33=4GB beli memory card kt Kafu. Seb baek x beli yg centre jual sbb regenya RM30=2GB shj. Ada hikmahnya call hubby dulu asked for his opinion sebelum nak beli tue. Eventho jengkel dekat couple yg lama giler lepak kt Nokia centre tue, I believe everything happen, there's a good reason behind it. Good or bad =) At the end ada hikmahnya jua.

My so sweet & lovely hubby is very generous to sponsor me RM100 for this handphone. I love u even more lah macam nie. Haha. The truth is I always love him no matter what. He's my one and only husband after all right? =D Cuma aku wife yg suka sgt manja-manja & ngada-ngada dgn dia tersangatlah pandai membodek sang suami. Selagi tak dapat, mmg pening habi layan bebelan aku. Hehe. Tambah RM300, dapat da henpon baru. My office mate siap sponsor RM3 masa beli memory card tue. Sweet tak? Sweet tak? 

Aku memang pandai bodek orang meh? Lagi 1 muka tak malu pon ade. Well, aku suka manja gedik dgn org yg aku rapat jer. Yg dah kenal hati budi. I'm so lucky to have a few of generous friends cum office mates yg sgt tak berkira dgn duit. Setakat nak makan takde duit tu mmg tak jd hal sgt. Ramai je yg baik hati nak sponsor. Best kan? =) Thats y aku pon tak suka nak berkira sgt dengan diorang2 nie. Sometimes belikan kuih lebih utk makan ramai2. Belikan bihun lebih ke bile aku stop kt gerai to buy my breakfast. Kita sama2 tak berkira. Barulah hidup aman damai. Riang ria hati gumbira. Betul tak? Betul tak? =B

Memula kan, aku aim yg kaler hijau tau. Itu pon since habi dah beli C3 dia kaler light brown, feberet kaler aku dulu hari tue =.= Tp tup tup salesman tu kata takde dlm stok. Kaler hijau mmg susah nk dpt katanya. Kalau dtg pon dlm 2-3 pcs jer dapat. Kalo benda yg aku nak, sokmo tak ada. Aku selalu mcm tu kalo beli barang. Menyampah! =S So nekad jelah beli kaler purple yg agak girly sket pd aku sbnrnya. Mcm x sesuai dgn personaliti aku, tp lantak lah. Malas nk jd cerewet =B

Petang semalam habi dah settlekan deco gantung2 semua tue. Aku dah amek dah gambo gune henpon baru. Ehemm ehemmmm. Tp malangnya aku lupa bwk wire transfer ke pc. Bisa? Hahaha =p So tak dapek lagilah aku nk tunjuk korang deco rumah aku yg tak seberapa tue. But overall aku sgt suka dengan keadaan rumah tu sekarang. Nampak mcm rumah yg suami isteri ada anak kecik perempuan sorang. ???? Korang buat2 paham jelah. Teruja jer nak balik rumah skrg nie. Home sweet home =)

Hari nie plan nak angkut baju2 Naurah naik tingkat atas. Masok dlm chest drawer baru dia. Yeah. Tolong percaya yer yg aku masih belum berkesempatan nk kemas baju2 Naurah semuanya naik atas. My bad =( Lepas angkut je semua brg Naurah naik atas, aku nak basuh bilik air kt master bedroom. Lps nie Naurah mandi kat atas jer. Tak payah mandi kt ground floor dah. Bilik air kt master bedroom tue luas. Tp habi cuma guna utk rendam baju dlm besen sblm masok washing machine jer. Sbbnya sampai skrg kami blm beli curtain yg bersesuaian utk bilik air. Bisa? =.= Rugi kan? Bilik air lawa2 tp x digunakan dgn praktikal.

Thats y habi dah janji nak bawak aku shopping kt Ikea masa Labor Day nanti. Aku nak carik curtain tuelah sbnrnya. Tgk kt katalog ada je yg murah2. Dan aku hampir terlupa 24 & 25hb nie ada Pureen Warehouse Sale kt Puchong. Naurah mmg sgt2 memerlukan baju basahan yg agak banyak. So aku rasa itulah masa yg paling tepat utk shopping baju murah2 utk bdk kecik tue. Terpaksa harap duit gaji jelah since duit bonus sudah yillek T_T

Insyallah akan ke sana pd hari Ahad since every Sabtu habi ada training kt KL. Skrg baru rasa perlu sgt beli baju baru utk Naurah. Baju2 lama byk dah tak muat. Skrg beli baju yg 1 year jer. Mmg sedang elok je Naurah pakai. So aku kira pembesaran Naurah adlh normal eventho masih dlm kategori underweight sbb baru 8kg+. Asal dia sihat walafiat sudah. Makan pon selera jer. Malas nk riso lebih2.

So kome2, meh ler join kite pegi Pureen WH Sale 25hb nie yer. Evyn, Jue, Mun, Ann & yang lain2. Come & join us =D

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat