Kuching. Wait For Us!

Kali nie bukan takat kembang kempis hidung jer tengok ticker kat atas nih. Ditambah lagi dgn fenin-fenin lalats & loya tekak di buatnya. Muntah pon ada sikit pagi tadi kat toilet opis. Hahaha.

Malam nie habi kena pergi opis sebab ada kerja nak kena settlekan. Orang keje networking IT gitulah. Siang-siang tenant semua nak guna internet. Kalo takde line, berdering-dering la henpon habi dibuatnya. Sana down, sini down. Entah mana nak pergi attend dulu. Makanya keje tarik-tarik kabel & yang seangkatan dengannya perlulah dilakukan pd waktu malam & pagi-pagi buta. Waktu manusia sedang beradu nasib di alam mimpi. Hehe.

Beg besor dah pinjam dari MIL. Baju-baju haram tak berkemas apa lansong. Pelampung Naurah nak buat mandi kt swimming pool hotel pon belom di kempiskan lagi anginnya. Aku ingat nk bawak sekali pam nk isi angin tu ke Kuching. Tapi habi kata tak boleh sebab besi. Tak lepas bwk naik flight. Ye ke? Kalo gitu, aku hrp boleh suruh pihak hotel jer tolong isi angin kat sana nanti. Kalo tak, jenuh weh aku nk meniup pelampung tu. Takot tak cukup napas pulak aku kat sana nanti. Keh keh.

2 of my matrix friends review tentang Kuching & they both agreed that it is an interesting place for us to explore. Tak tahulah tang mana yang best sgt tuh. Tapi diorang pesan suruh bawak duit banyak-banyak utk shopping. Rambang mata katanya. Hmm..entah lah yer. Aku nie sbnrnya bukanlah kaki shopping sgt. In fact, to be honest, i hate shopping sebab penat. Tak suka nak banding-banding harga berkedai-kedai semata-mata nak beli beberapa barang saja. Nampak jer yg berkenan, aku kaut. Mmg gitu la style aku.

Bila aku jenis yg mcm tu, of kos pasangan kita selalunya akan kontra. Same goes with my habi. Letih wohh kalau memilih barang utk dia. Cerewet mak datok! Letih aku ngan Naurah meneman ke dia merata. Tak boleh lupa aku bab nk beli kasut Converse dia baru-baru ni tuh. Seb baek dapat upah handbag gabak. Haha. Tapi kat Kuching sok tak tahulah aku mcm mane. Sbb aim a few thing for my house deco. Plus souvenirs for my mom & in law. And for office mates & a few of best friends. Insyallah, kalau rezeki lebih.


Lately badan rasa tak berapa sihat. Feeling ala-ala preggy gitu. Ahahha. Siap dah kira EDD if mmg preggy & it shows will deliver the next baby around 7 Feb 2012. Auwww...i like. Ada peluang dapat January baby klu ikot pengalaman masa preggy kan Naurah dulu. I like =D

Berangan lebih pulak aku kali nie. Ehehe. Excited ok. Aku suka kalau dapat baby girl lagi. Aku mmg suka baby girl. I don't know why. Nama pon memang dah lama standby. Utk baby boy lansung tak ada. Hehe. If dapat baby boy pun best jugak kan? Sepasang macam biras aku si Mai & Ejat dapat hari tu. Jeles sebab Mai namakan anak dia ada Iman. Aku mmg adore nama Iman sejak dulu lagi. Ingat klu dpt baby boy nak letak nama tu. Tapi Mai dah ambil dulu pulak. Hehe. Tak jadi la nampaknya. 


Macam kes nama Naurah jugaklah. Since aku beranak dulu dr Mai, maka nama Naurah tu aku dah guna dulu. Sbnrnya Mai pun nak letak nama anak dia Naurah. Tp rejeki dpt kt anak aku. This time rejeki Mai pulak dulu utk baby boy. Fair & square =B

Thats all for my Friday ramblings. See you all on Thursday next week. Insyallah. I will be on leave from Monday to Wednesday next week yeah! So don't expect my entry on those days okay. Will miss my blog so much & all my dear blog readers. Till then, ilal liqa' =)

# doakan kami sekeluarga selamat pergi & balik yer....

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat