About My Weight *again =.=*


Ok. Hari nie aku takde idea nak tulis entry. Thats y da tengahari buta baru nak update blog. Hehe.

Sebenarnya start malam tadi aku dah kembali runsing tentang berat badan. Sigh =.= Its like a never ending problem to me. I hate it!

Pastu pagi tadi ade sesi mengukur badan utk uniform office for next year. Lagi lah stress bila tengok saiz ape yang muat dengan diri ku ini. Sadih ohh! T_T

Then pergi basuh cawan kat pantry. Nampak Abang Mat. Tanya dia, am I put on weight again? He said yes. A bit. Cakap sikit tuh nak menyedapkan hati aku jer gaknye. Naik sikit tp kalo badan sebelum tu memang dah sedia ada tong dram, apa maknanya? Haihh...nanes lagi aku T_T

Disebabkan keadaan sudah menjadi semakin kritikal, aku telah membuat keputusan yang drastik pd malam tadi. Niat nak turunkan weight kali nie dah lain sikit dari sebelumnya. Rasanya lebih afdhal kot. Keh keh.

So doa sangat-sangat moga Allah permudah. Tak sabo nk tunggu bulan puasa. Masa tu boleh turun lebih drastik kot. Pastu dapatlah pakai balik baju kurung lawo-lawo yang sedang menanti di gantungan lemari tuh. Hopefully. We just wait & see yek! =)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat