Fantastic Friday

Hi all =) I hope all of us have a pleasant Friday. 

Hari nie aku tak banyak keje. Weehuuuu!! Setelah berhempas pulas semalam, akhirnya hari nie banyak kerja yang dah pun settled. Tinggal nak buat filing jer sikit. Nak clearkan transparent folder atas meja tuh. Masokkan semuanya dalam paper file. Kemas sikit used paper dalam tray yang dah tak semenggah tu. Then.. wallah! Akan jadi kemas bersinar-sinarlah meja kerja aku by end of the day. Hehe =D (berangan dulu tak salah)

Sebenarnya, aku takde idea nak tulis ape nih.  Hehe. Cuma excited sebab keje 3 hari jer pastu dah weekend. Esok pulak nak pergi wedding anak polis kat Balai Polis Cyberjaya. Pastu kalo lah makcik Nano tu jadi turun, nak menjemput dia pulak kat Prescint 9. Menuju ke birthday party Cyrus di Shah Alam.

Perghh..lama giler aku tak jalan-jalan Shah Alam. Tahun nie baru sekali nie nak pergi. Huhuh.

Syukurlah training habi yang every Saturday tu dah tamat. Kalo tak, terlepas banyak lagi lah besday party anak para bloggers yang budiman. Sedih ohh! T_T

Takde sape lagi ker yang nak buat birthday party utk anak? Jemput lah aku. Mesti aku terjah punye. Hahaha. Ohh, tp mohon maaf pd Elly sebab tak dapat attend birthday party Isya. Itu pon sebab jarak yang terlalu mencemburui kami. Kalo Elly buat kat Putrajaya, mmg aku sekali harung jer jalan. Hehehe =B

Dah seminggu period aku delay. Kalau bukan pregnant, kenapa lah agaknya ehh? Jarang sekali perkara macam nie berlaku pd aku. Tukar tarikh pon selalunya setahun sekali aje yang jadi. Tapi hari tu dah jadi meh! Takkan nak bertukar lagi pulak? Haihh...musykil aku dibuatnya.

But since aku pon rasa sihat walafiat aje, pregnant ker tak pregnant ker, aku malas nak fikir banyak sgt lah. Jaga jer diri baik-baik in case kalo ade 'isi' kan. Harap semuanya baik-baik jer. Malas nak runsing-runsing. Kalo pregnant, ok. Tak pregnant pon, ok. Takde masalah =)

Ok, thats all for now. See ya!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat