Humpty Dumpty Song


Guys, Naurah kan takot sungguh kalo lagu Humpty Dumpty nie keluar kat BBTV. Mesti menjajor carik orang nak buat dia pegang. Mata tengok, tapi kena ade orang dok pelok dia gitulah. Nape yer?

Bila aku baca komen kat You Tube, ade a few mothers complaints anak diorang pon takot jugak dengan video Humpty Dumpty nih. Tak tahulah ape yang menakutkan sangat bagi budak-budak Humpty Dumpty ni kan?

Ker sebab video dia gelap. Adik aku si Anje cakap Naurah takot dengan telur kot. Wahahha...aku sua telur elok jer dia tak takot ape pong. Kah kahh =B


Popular Posts