Moga Kita Jumpa Lagi...

Hi Peeps =)

Ok lah. Dah letih-letih bermuhasabah diri, kite relax-relax kan sebentar minda. Fikir pasal hal keduniaan pulak yerp! T_T

I am so human. Duh!


Yeah. Look at the ticker above =) Today is my last day of working for this week. Esok sebelum Subuh sudah kena ada di LCCT. Travel to Bangkok with my dearest sister Kak Ya, younger sis Anje & my sis in law Kak Ann with her handsome boy Emriel Syahran for 4 days 3 nights. My brother Eddy sudah pun berada di Bangkok atas urusan kerja. So kami semua hanya akan berjumpa di bumi Siam, Insyallah.

Urusan pasport Anje yang tergendala berikutan masalah dengan jap carinya di dalam system online JPN akhirnya selesai. Alhamdulillah. Dah tertulis memang rezeki dia utk ke sana. Syukur.

Aku berdoa moga perjalanan kami semua selamat pergi & balik. Moga Allah permudah keadaan kami di sana. Moga kami sentiasa berada di bawah payung rahmat-Nya. Insyallah, amin.

Terima kasih Allah kerana memungkinkan kami sekeluarga kecil ini untuk bercuti jauh buat kali keduanya pada tahun 2011 ini atas ikhsan kakak yang berjiwa mulia. 

Moga dengan perginya kami ke negara orang, dapatlah kiranya menerbitkan rasa insaf dalam hati tentang beruntungnya kami yang mencari makan di bumi Malaysia ini. Insyallah.

Moga bertemu lagi dear readers pada minggu depan, hari Isnin 25/7/2011. Do miss me ok! Ahaha =)

Toodles~

p/s: i'm gonna miss this blog & you guys too. will update this blog if the hotel provide internet connection =B


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat