Ce Citer Naurah =.=

video

Semalam masa tengah tunggu waktu berbuka, tengok jelah iklan-iklan kat TV1 Teman Setia Anda tuh. Naurah sambil berlegar-legar kat depan tv, pon menengok ler sekali masa tu. Tetibe keluar iklan cam sedutan sketsa drama hape ntah. Ade sorang budak laki nie cakap ' ce citer...ce citer'. Ungkapan femes dr Usop Wilcha dalam filem Hantu Kak Limah Balik Rumah tuelah.

Tup tup Naurah pon automatically tangannya dok buat gaya cam si Usop tu buat. Aku ngan habi pon ???? Seingat kami tak pernah pulak kat rumah tu bukak filem Hantu Kak Limah. Nie mane pulak budak nie tahu buat nih? Tapi memang dah tak tahan nak gelak la kami laki bini. Rosak budak kecik nie. Umo baru nak masok 1 tahun setengah minggu depan. Dah pandai meniru macam-macam. Cepat sungguh dia mengikot.

Utk kepastian, aku pon tanya adik aku Anje samada kat nursery ada budak² yang mengajor ker? Adik aku kata bukan budak² yang mengajor. Pengasuh² ok! Al maklom ler pengasuh semua muda remaja lebih kurang umo adik aku si Anje tu. Kira awal 20-an. Ok kos lah suka bab lawak² filem nie kan? Haiihh..macam-macam lahh....

So aku pon sbb rasa kelakar bila tengok Naurah buat cenggitu. Test la suruh dia buat lagi. Kali nie bukan sebelah tangan aje buat. Dua belah sekali ok!! Apepon sory quality video adalah hancus. Lagipon lampu tak  bukak kat atas tu. Bukak belah lain. Adios amigossss...

Haihh lah anak aku....dah jadi cam ape dah ko Naurah......hmphhh...



Popular Posts