Ngumpat

Cam takde idea jer nak update ape kat blog nie. Tapi dok kat depan pc nie pon dah tak tau nak buat ape. Tadi alter-alter sikit lagi presentation slide utk bos next month. Tak tauler dia berkenan ke tidak dgn apa yang aku buat tue. Gambo-gambo semua aku dah masok. Kompem ada gambo yang dia tak berkenan tu nanti. Mati kutu dah aku nak masok gambo macam mane lagi ntah. 

Cerewet sungguh la bos pompuan sorang nih. Kejap nak macam tue, kejap nak macam nie. Mentang-mentang la dia tahu aku nie pandai sket bab IT. Nama pon bos buta IT. Hehehe. Kurang pahala puasa aku hari ngompat dia taw! T_T

Laki aku tue nama je belajar IT. Tapi skrg dia punya kerja more to networking. Server itu down, server sini down. Berkejaran dia kesana kemari kalo ada problem dgn internet connection kat tenant company dia. Nak kena jaga connection kat parent company lagi (kompeni aku nielah hihi), tenants yang sedia ada lagi kat kawasan Cyberjaya nieh. Kadang-kadang tak lekat opis jugak mamat tue. Ade saje pegi ntah mane-mane.

Sebab laki aku skrg dah more to networking, makanya ada juga certain bab dlm hal ehwal IT nie dia macam tak amek kesah. Aku nie kan suke menggodeh pc bagai. Geram aje kalo aku tanya soalan tapi dia cam tak boleh jawab. Nyampah taw! Tak minat sgt katanya. Lagipon takde masa dah nak godeh-godeh. Alasan ah! grrr....

Terngumpat lagikkkk!!! =.=

Ehh...entry ape aku nak buat sbnrnya nih? Hahaha...sorry la yer kome seme. Bazir masa je bace entry kosong macam nie. Nak wat camne. Da boring sangat da nie kat opis takde ape nak  buat. FB pon da naik muak aku layan. Lagu raya dah tak tau ape nak dengar dah.



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat