Tahap Gaban Suda


Walopon gambo nie kelabu asap, dek kerana boring tahap gaban, aku tepek ajelah kat sini. Keje ade tapi malas nak buat pulak. Haha. Takpe tak urgent.

Abah aku ada check up lagi utk kesekian kalinya kat HUKM today. Tadi dalam pukul 11am dia called aku ckp dia tak boleh balik kampong ari nie sebab esok kena pegi check up lagi. So aku pon ajak ler ke rumah aku. Tapi habi tak boleh nak amek sebab ada keje. 

Aku sms Anje adik aku tnya bleh amek Abah tak kat HUKM? Dia kata pukul 1 nanti baru boleh keluar. Ok jelah kalo camtu. So soh Abah tunggu sampai Anje datang. Tup tup dalam pukul 12+ tadi Abah called ckp dia naik teksi ke ERL Bdr Tasik Selatan soh Anje pikap kat ERL Kota Warisan jerp. Dekat sket adik aku nak amek. Abang aku yg soh buat gitu katanya. Hehe.

So dalam pukul 1+ td aku sms adik aku, dia ckp dah sampai rumah aku dgn selamatnya with Abah. Lega. Rasanya hari nie tak jadik lagila nak berbuka dengan mee bandung. Kesian pulak kat Abah aku jamu berbuka ngan mee aje. Kena masak sedap² sketlah hari nie. Khas utk tetamu dari jaoh. Hehe.

Zasss...nak tengok² resipi....hihi...



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat