Jombet Datang Rumah

From left: ABAS, Lisa, Jombet & Icha
2 hari sebelum Hari Raya menjelma, Jombet a.k.a Elly yang merupakan sahabat baik aku dari zaman kanak-kanak lagi telah datang ke rumah aku sekadar bertanya khabar & bertemu dengan anak masing-masing buat pertama kalinya. Rumah Jombet nie berselang 6-7 buah je dari rumah aku. So dia datang pon jalan kaki jelah. Thanks Bet sbb sudi datang. Dah lama betul kite tak jumpe kan? Maklumlah masing-masing dah ada komitmen & hala tuju hidup yang berlainan. Ko kat Segamat, aku kat Sepang. Rumah kampong dekat pon payah nak jumpe kann?

Anak Jombet nie umurnya lebih kurang ABAS jer. 9 bulan gitulah. Tahun sama dgn Norah Jones aku tuh. Si Norah siap dah berlari, mulut pot pet cakap macam-macam dah. Anak deme baru nak merangkak. Kekeke. Terbaru si Norah dah pandai sebut Insyallah. Baru jer lagi dalam 4-5 hari lepas. Maybe sbb dia selalu dengar lagu Maher Zain yg aku selalu bukak dalam kereta everytime ngantor dia ke nursery kot. Siap mcm menyanyi tu bila dia sebut Insyallah tue. Terkojot mula-mula aku dengar. Macam tak percaya ok! Sebelum nie dia cuma pandai sebut Alhamdulillah jer. Tapi sebutan dia nie takdelah mcm kite nie yerp. Tapi boleh faham la yg mmg dia sebut Insyallah or Alhamdulillah. Pelat budak-budak. Biasa lah tue =p

Eh off topic pulak. Haha. Korang layan jelah a few shots yang aku tembak masa Jombet datang hari tuh. Shot muka aku lansong takde ok! Norah pon sama. Bagi chance ah kt org lain. Hihi =p

Alolo Abu Bakar somey...over adik aku nih =.=

Khalisha ape ntah nama anak Jombet nih. Panggil Icha jelah. Ikot muka bapak sungguh...

Emak show off phone rumah baru yg bleh bwk kemana saja.

Nie je gambo Naurah yang ada. Hwahaha...kijam ek Ibu?



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat