Office & Holiday

Rasa malasnya nak update blog hari nie. Pagi-pagi dah ngadap juadah kat main office. Lunch tadi nie pon kesana lagi. Erppp..kenyang alhamdulillah. Hari ke-2 aku tak berpuasa sejak masok keje lps holiday raya panjang. Rasa sebu pulak perot bila makan banyak-banyak. Dah terbiasa dgn perot kosong bile berpuasa kot. Esok ada open office our building manager pulak kat Century Square. Tetibe rasa macam taknak join pulak. Pdhal blh kata event wajib jugak nih. Bg perot berehat balik kot. Sbbnya Jumaat kompem xleh puasa sbb dept. aku nie pulak buat open office. Haihh..

Menu aku dr nk bwk mee bandung dah tukar jd rendang ayam. Ape kess? Tp since dah pernah buat hari tue, so kompiden tu suda ada lah. Hehe. Habi ade. Takpe =p

Next week pulak hari Selasa, office buat jamuan raya utk semua staf kat hotel sebelah ni hah! Last office ada buat on 2006. This year buat pon anjuran Sports Club yang baru ditubuhkan awal tahun nie. Kalo tak maybe mmg takde buat kot. Yang menyampahnya asyik la buat kat hotel sebelah nie hah. Aku rasa macam dah hafal semua rasa makanan & menu deme. Bosan noks! Event yg ini kena rsvp sbb 1 kepala diorang caj RM90 nett ok! Aku rasa cam tak berbaloi aje mknn deme tu dgn rege gitu. Haihh..entah lah. Duit ribu-riban yg office kuar nie kalo buat naik gaji aku pon lg bagos kot. Wahaha =p

Weekend nie Insyallah mmg free lagi bg kami sekeluarga. Takde dah jemputan open house. Bagos. Maybe boleh balik Semenyih kejap kot. Sejak raya hari tu takde balik kesana pon lagi. Bising pulak deme kang. Hihi. Tak pon kalo habi  tak ajak balik, gaji da masok, hrp nk g jalan-jalan lah. G laut ker sungai ker. Cam dah lama sgt tak pegi picnic. Kalo kata tak pegi holiday, bulan 8 baru je pegi Bangkok. Pastu cuti raya aritu pon seminggu penuh. Ada yg kena sepuk kepala dgn habi kalo aku ajak g holiday lagi. Ekeke =p

Ok. Air Asia dah start promotion free seats. Memang menariks. Tapi aku kalo nk g jalan-jalan holiday prefer yg berpakej sekali dgn hotel. Bermakna ke AirAsiaGo la aku. Dah makin byk hotel yang tawarkan pakej murah-murah. Rasa syok pulak. This time aku eyeing for Phuket, KK or Indonesia. Pilih-pilih dulu mana yang berkenan, pastu bleh hantar proposal kat habi. Dapat green lite, boleh la booked. If tak dapat, duduk diam-diam muka macam cuka =p



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat