Tukar URL Blog T_T

Rasa sedih pulak sebab terpaksa tukar url blog lama kepada url blog skrg nie. Kesian kat silent reader la sbb tetibe nk baca kisah kehidupan aku yg tak bape nak vogue nie, tetibe dah takleh nk follow. To follower pon sama jugaklah kan? Well, ape nak buat, aku dah rasa tak syok nak cerita macam-macam psl life aku kalo terlalu ramai office mates yang tahu ttg kewujudan blog nie. So sblm apa-apa yg lebih parah terjadi, aku cecepat tukar url atas sebab itu. 

Seb baek kat nuffnang bleh tukar url blog. So ubah ajelah. Tak effect kat earning yg dah ada. Jadi sayang bile tgk dah ada RM20.02 kat dalam sana tue. Tetibe je naik mencanak dari bbrapa ringgit dulu. Tapi bila dah tukar url  nie, rsanya mmg akan ada effect pd BE tu semua. Maklom dah jadi separuh baru balik blog aku nie. Geng kat UB di FB boleh la aku canang pasal penukaran url ni. Tu pon sebab group tu private. Org tertentu je boleh masok. Nak war-war openly kat status FB aku mmg tak dapek la kan? Ramai officemates ohh sana. Huhuh.

Skrg hrp mek Nano kat Kontan tu jelah tolong inform dalam blog dia yg ramai org masok tu =.= tentang penukaran url blog aku nih. Harapnya adalah pengikut blog aku yg terjah masok blog dia perasan tentang perkara nie. Moga BE tak terjejas teruk & dapatlah kiranya aku cashout duit nuffnang buat pertama kalinya sejak aku berkecimpung dalam dunia blog nie. Kehkehhkehh =B

Gambo selingan =p

Ok. Rasanya takde sape dah kat opis yg tahu url blog baru aku nie. Tetibe rasa lega ya amattttttt. Phewww! Dah boleh la nak gossip-gossip pasal life kat opis semula macam dulu. Best best =D

Nantikan cerita-cerita hot & sensasi dr aku lepas nie ok! Hahaha..maybe aku tipu sket psl ni =p daaaa...



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat