Healthy Again =)

Syukur Alhamdulillah. Si Norah Jones Jr. tu dah sembuh sepenuhnya dari muntah-muntah & cirbir nya yang bermula sejak Khamis lepas. Skrg sessi nak menambah berat balik katanya. Bukan main lagi kalo dibagi makan nasi ayam kuning tu. Dia punya selera bile makan nasi ayam dgn berlaukkan sup jer tu bikin hati aku super happy. Perot pon dah boncet aku tgk. Itu pon mintak makan lagi. Sabo nak! Pecah kang perot ko masok sekali banyak gitu. Hukhuk.

Pagi tadi dia mintak makan lagi. So menyinggah la kami kat gerai tepi jalan on the way ke nursery tuh. Tak sempat bayo duit kuih pon lagi kat makcik tu. Dah dia mintak donat dia kt aku. Kekeke. Sangat lapo ker ko nak? Makan jelah nak yer selagi rasa nak makan. Ibu izinkan. Asal ko sihat walafiat udah =)

Bila anak sakit, rindu dgn kaletah dia lari sana sini nak explore dunia. Tapi bile dia sihat, anak ajak main kat taman, sepahkan rumah buat onar macam-macam, rasa macam nak jadi singa lapo aje. Hehehe.

Ehh..nak cerita yg MIL hari nie mc. Dah jangkit cirbir dgn Naurah aritu. Habi kena hari Ahad. Semalam maknya start kena pulak. Aku pon tak tau cirbir nie bleh berjangkit rupanya. Hahaha. Hrp MIL cepat sembuh. Poneng palo aku si Naurah asyik tanya Wan dia jer kat aku. Aku jawab ape pong dia sedih jugak nak nanes. Asyik pujuk tunjuk cicak mati kering jer. Ape kesss??? Agagaga =P

Malam td tak jadi sambut besday adik aku Anje kt McD. Sbb Naurah mintak nasi. So decide to makan kt Chicken Rice Shop pulak. Dah 3 hari berturut-turut budak tu makan nasi ayam. Tak jemu-jemu lagi dia. Gasak ah asal dia nak makan. Aku layankan aje sampai dia tak lalu 1 hari nanti. Hihihi.

Naurah dah terer tau makan pakai sudu garpu semua. Elok pulak dia pegang pastu cedok masok mulut. Takdelah byk sgt terabur. Tapi kalo pakai tgn agak hampeh sikit la. Hahaha. Nah! Ade video dia hirup sup malam td kat CRS. Plus a few gambo poyo dia hakhak =P



Paham-paham sendirik la yerp bile tgk kualiti gambo tu semua...hakhak =P






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat