Muka Baru Blog Aku

Kepada yang perasan, memang akan perasan lah kan yang blog aku nie dah berubah wajah. Setelah sekian lama setia dgn template dr blogger, akhirnya aku nekad nak try guna template dr sumber luar. Memang letih nak edit balik sana sini. But since dr pagi bos takde sebab ada conference, makanya gigih la aku mengcopy balik semua blog list yang sah-sah sudah hilang T_T Hari tu masa tukar url dah buat. Ini kena buat lagi. Memang suke menyusahkan diri benar aku nie kan? Hehe.

Ate, orang takde kerja urgent gitulah. But right now dah ada keje bos bagik setepek atas meja ni hah! Aku pandang-pandang jeling-jeling jer dulu. Mood belom mari. Hahaha. Geng gocoh kat fb pon yillek hari nie. Entah kemana la minah tu pegi. Selalunya kalo dia nak cuti, bagitau aku siap-siap. Ada apa-apakah yang berlaku? Hurm...apa-apa kite kasi sms dulu. Tengok dia balas ker tidak. Kalo tak balas, maybe xde kredit. Bersangka baek. Hihihi....

So, how's my new blog interface? Ada ok ka tara ok? Gasak! Aku pon nak tengok selama mana aku berjaya mempertahankan rupa baru nie. Aku kan orangnya cepat boring kalo ngadap rupa blog yang sama aje hari-hari dalam jangka masa yang panjang. At least once in 2 months kena tukar header or appearance. Thats me. Seb baek bila dah berkahwin aku tak apply sikap cepat boring nih kan? Gilo ah kalo gtu. Hehehe =P

FB tersangatlah boring kalo geng gocoh semua takde. Sebelum nie selalu melepak kat UB. Tapi sebab selalu sgt show off kat sana, orang pon naik menyampah. So kenalah sedar diri siap-siap. Geng gocoh pulak tak ramai. Dan ramai pulak yang dah jadik housewife. Lagi susah nak online kat FB sebab sebok dgn anak & rutin rumah yang lain. Makanya kena akur juga tak dapat nak sembang selalu disitu. Sedih. Oleh sebab itu, FB tiada apa yang menarik suda bagi aku. Boring gila.

Maybe ia satu petunjuk spy aku lebih fokus pd kerja. Choii!!! Takde maknanya. Hahaha. Setakat nie kerja aku tak terganggu mana pon dgn aktiviti haram kat tempat kerja ni. Everything went smooth & nice. Esewah ayat tak menahan. Kehkeh. Tunggu kena sound sedepek dulu dgn bos baru aku nak insaf kot. Kite tunggu & lihat sajalah ya...

Ok. Nak buat keje dah...for today...power tak power la kan start buat keje pukul 3 petang. Harharhar =B




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat