Trifle Buah-buahan


Gambo trifle nie kena beso sebab bukan senang aku nak buat dessert  cenggini. Rasa macam boleh masok cerita dalam hari ini dalam sejarah. Hahaha...over tak? Kehkehkeh...

Patotnya masa buat open house aritu aku buat benda alah nie kan? Tak terfikir pulak nak membuatnya. Tak sangka la pulak buat trifle nie mudah sangat. Bahan-bahan dia pon sikit & simple. Kalo orang tak terer cam aku nie pon boleh buat, apetah lagi korang-korang yg sdg membaca nie kan? Hehe...

Next time buat aku nak letak whip cream sekali. Baru nampak cam de vogue gitu. Itu pon selepas aku beli mixer la yerp. Hakhak =B

Ape lagi dessert yang tak perlu guna oven, super senang & super sedap selain trifle yerp? Tetibe cam seronok pulak buatnye...hehehe =P

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat