Aku Tengah Malas

Semua orang tengah sebok kat dapor skrg nie. Aku dalam bilik teman Naurah tido sambil melayari cerita My Princess kat youtube & mengarang blog nie. Teruk kan perangai cam gini? Hehehe. Aku dah passed batton larian pd habi. So dia dr td tolong kopek udang. goreng ayam & potong bawang kat dapor with my sisters & mom. Wahahaha. Hebat tak aku? Apasal aku yg hebat pulak ntah. Hehe.

Biasalah kan? Kalo suami dah rajin, bininya hampeh. Vice versa. Jarang dpt yg dua-dua pon rajin. Ngeh ngeh. Tgh syok bangat layan korean drama neh. Tu yang cam hampeh sket perangai tuh. Kak Ya panggil soh tolong kat dapor pon aku buat tak paham aje. Cakap Iz ade bleh tolong. Pdhal Kak Ya soh habi berehat pulak ganti batton ngn aku. Kuikui.

Takpelah. Esok aku make up balik semua kerja. Ade keje lagi ker? Hehehe....

I'm going to have a great holiday here at my hometown. Confirmed! ^_^






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat