Groupon Addiction

Yes. Aku addicted to groupon now. Nak buat emoticon T_T or ^_^ yerp? Kompius. Hehehe.

Groupon pertama yang aku beli & sudah pon redeem is foods kat Manhattan Fish Market. Tak rasa berbaloi sgt sbb tak jauh beza pon sbnrnya dgn harga sebenar dia. Aku rasa agak tertipu. Huhu. Len kali kena kaji dulu betol-betol discount yang deme bagi tuh. Taktic deme jugak nih. Siot jek tipu pelanggan. Taknak dah pegi situ kecuali ada orang belanja =B

2nd groupon aku purchase is 2D1N stay at Holiday Villa, Cherating. RM150 per night. Yang ini aku rasa berbaloi-baloi. Tapi masih belum redeem. Kena tunggu tarikh free for Ann & Hany sebab kami plan nak pergi sama-sama ^_^ Nak berkunjung ke rumah Nano lagi. Kalo boleh nak jumpa sama Yana juga. Insyallah. Yang ini plannya samada bulan Jan or Feb.

3rd groupon, makan steamboat at Flying Steamboat, Shah Alam. Yang ini pon belom redeem. Aku suka sebab kat sini eat all you can with free flow drinks kalo tak silap. Harga asal RM22.50 jadik RM15.90 per pax kalo tak silap. Aku beli utk 2 org = RM31.80 total. Naurah tak payah sbb dia bdk kecik tak dikira. 


4th groupon, baru jer beli tadi. Hehe. RM35 for 2 person. Makan kat Hadramawt Restaurant @ Jalan Raja Chulan. Yang ini pon rasa berbaloi-baloi sebab  save RM118. I like arabic cuisine. Utk org diet macam aku, bleh amek kebab ajelah. I like. Carik groupon makan yang sesuai utk org diet bukannya susah sangat. Love banyak-banyak....

Deal yang ini masih on lagi. So sape-sape berminat, bleh klik sini & beli by maybank2u jer senang. Boleh gak guna bbrp bank lain. Pakai cc pon boleh. Ikot mana yang korang suka lah yerp.

Weekend nie g holiday kat Melaka pon beli dari mydeal. Beli tiket masok theme parks pon dari mydeal. Tp aku prefer groupon lagi dr mydeal. Offer dia lebih menarik perhatian aku dr yang ada kat mydeal. Sejak asyik masyuk dgn groupon, makin panjang lah langkah aku. Habi pon boleh jadi pitams gini. Hahahha. Aku beli, habi jadi driver bawak ke sana sini. Kire aci la kan? ^_^


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat