Salam Aidiladha

My current obsession now are:-

1. groupon holiday package deal
2. korean drama - my princess (sempat tgk online kat opis tu..wehehe =B)

Byk benda tak berpekdah aku fokus skrg. Ntah pape. Ok. Insaf la kejap. Esok sempena hari Arafah bersamaan 9 Zulhijjah adalah sangat bagus utk berpuasa yerp. Fadhilatnya agak besar iaitu menghapuskan dosa setahun yang lepas & berbaki. Best tak best la kan? ^_^

So td dah sms Kak Ya ajak dia pose sama-sama esok. Aku ingat lagi a few years back aku puasa sorang-sorang kat Linggiu pastu kena bambu ngn Kak Ya apasal tak ingatkan dia pasal hari Arafah tu? Wuwuwuw...nak nanes dibuatnya aku masa tue. Aku tak expect pon orang lain selok nak puasa jugak macam aku. Tak terfikir lansong masa tue.

So tahun nie aku sms dia bagitau siap-siap pasal esok. Kompem aku kena bambu lagi kalo sensorang puasa esok pastu tak bagitau kat orang lain dulu yang maybe terlupa or lalai. Hehe. Aku bukan nak pahala sorang-sorang aje. Rasanya takde niat gitu pong. Cume kekadang malas nak war-war sgt kat orang lain sebab takot org kata cam tunjuk baek aje. Pdhal perangai macam hantu. Wuwuwu...

Oklah.  Lagi beberapa jam jer nak balik keje. So aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua pembaca blog ku yang tersayang nie. Hehehe. Moga kita jumpa lagi di minggu hadapan bersiaran dr office nie nanti yerp! Have a great holiday & drive safely for those yang balik ke kampung halaman masing-masing. See ya ^_^





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat