Majlis Bertandang Pulak


Penat. Letih badan. Ape-ape pon semuanya dah selesai. Majlis kenduri belah lelaki sudah pon settled. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Makanan pon sedap-sedap. Peranten pon cantek & sama padan. I like. I like. Bertambah lagi sorang biras aku. Menantu pertama Mak Andak & Pak Andak. Tahniah kepada semua =)

Siryes aku tak tahu akan jadi official photographer utk wedding belah laki neh. Ingatkan deme ada hire professional punye. Rupanya aku yang amatur nie ajelah pertaruhannya. Terus tetibe rasa beban tangggung jawab semakin berat. Tapi demi memastikan kenangan yang sekali seumur hidup ni diabadikan utk pasangan peranten, aku cuba jugaklah pikul tanggang jawab yg diberikan. Bergilir sama habi yang sibuk nak mengangkat pinggan mangkuk bagai. Huhuh. 

Yang penting ada kenangan utk peranten. Aku sebenarnya bercita-cita nak buat gambo kawen deme nie photobook. Kebetulan groupon kan tengah buat promotion tuh. Tapi aku kurang yakin la pulak nak edit bagai tuh. Rasa macam tak bape nak rajen. Plus duit dlm maybank2u pon cukop-cukop utk byr insurans aje. So maybe akan cuci a few pictures yang terbaek ajelah. Beli album & susun molek-molek. Hadiah dr aku & habi utk peranten. InsyaAllah. 

Lagi beberapa gambar. Enjoice.....


Lambat pulak nak upload gambo-gambo nie semua. So ini ajelah yerp aku letak. Hajat tadi nak letak banyak lagi. Tapi lama bebeno nak kena tunggu. Nyampah pulak. Hehe. Moga Kaduk & Biha cepat dapat baby & hidup bahagia ever after.


Ok. Last one. With editing sket lah. Hohoho =P



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat