My Parents Are Coming!!!


Adehh...tetibe Mak called dr Johor baru sat tadi neh. Dia kata nak pegi rumah guwe petang ini sampe. Abeh date aku dgn Tom Cruise mlm nanti macam mane? Hohoho T_T

Tapinye Mak malam nanti jugak nak ikot Kak Lin & family pegi Langkawi singgah rumah Kak Ya sekali. So yang tinggal kat rumah aku maybe cuma Abah, Hirraz & Lisa with Abu Bakar Siddique. Dan Anje lah yg ddk dgn aku sekali tuh. Hehe. So apa-apa pon takkan on Friday nak tinggalkan Naurah dgn Abah & the rest aje ek? Mak takde rase cam tak yakin la pulak kt deme semua tu bley jaga Naurah. Ker tak baek pk gtu? Naurah mesti suka sbb Abu Bakar ada sama kan? Kawan dia main tuh. Ayayaiyaiii...

Tanya kat habi, dia pon serba salah dibuatnya. Maybe akan proceed aje dgn plan aku yang asal. Suruh Anje jadik tuan rumah ajelah. Malam nie balik gak rumah MIL plus tgk movie. Esok Naurah ke rumah Andak. Kami pergi kerja, balik kerja amek Naurah balik Sepang. Makan-makan rumah Andak hari Sabtu malam. So petang Sabtu balik Semenyih balik, attend kenduri & Pagi Ahad balik Salak semula.

Sekian, terima kasih.

p/s: hari nie breakfast makan nasi goreng homemade. diet hancur. hoho. sekali sekala xpe lah. bknnya aku diet habis-habisan pong. at least badan tak naik, turun secara beransur. dah cukop baek. paling penting tak rasa malas nk solat sbb bdn berat & keyakinan diri di paras normal. ahahah =p



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat