SIKLA : Siri Imbas Kenangan Lama (1)


Lagi-lagi aku letak gambo nie. Bwahahaha. Kali nie aku nak cerita pasal baju & kain yang aku pakai time bertunang neh. Sempoi tak aku punya baju tunang? Simple jer weh sbb kali kedua bertunang. Malas nak beriya sangat macam yang pertama dulu. Sebab rasa membazir last-last putus suku jalan. Separuh pon tak sampai sebab kejap sangat after 2 bulan bertunang dah berantakan. Padahal sblm tu kawan sampai 3 tahun lebih. Gilo ahh. Huhuhuh.

Baju & kain ready made nie beli kat Ampang Park Plaza. Itulah kali pertama aku pergi sana & kali terakhir buat masa ini. Tak pernah dah jejak kaki sana lagi. Masa belom kawen bole la jalan-jalan mana aje. Cakap aje zasss habi drive bawak. Skrg nak ajak g IKEA dari tahun lepas tak dilayannya kehendak aku. Kijam tak dia? T_T

Cut short the story, baju nie juga merupakan baju yang pertama kali aku pakai & terakhirnya. Sampai skrg tak pernah pakai lagi. Sebab? Sendiri mau ingat la. Nak kena tulis gak ker psl pengembangan badan tuan punya blog? Rasanya semua orang dah sedia maklom kot. Kofkehkorrr =.=

So simpan ajelah buat kenang-kenangan. Samalah macam baju nikah dulu. Buat kenangan saje. Kalo sarung kainnya, muat sampai parat lutut aje. Sangat kijam lemak badan nie pd diriku...wuhuhuuuuu T_T

Sekian, siri imbas kenangan lama ^_^

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat