SIKLA : Siri Imbas Kenangan Lama (3)


This is me on 2006. Masa tu umur bape ek? Jap kira. 24 tak? Lebih kurang lah. Hahhaha. Masa nie pon dah gemok dah. Dalam 68kg gitu. Masih in a relationship dengan ex-tunang. Duduk dengan Kak Ya kat Villa Laman Tasik, Bdr Sri Permaisuri Cheras. Masa nie kitorang masih membela kucing. Kitorang siblings semuanya sayang sama kucing. Nak kata mak abah suka sangat ngan kucen, tidak la sangat. Deme biasa-biasa aje. Tapi bab sayang kucing nie daripada yang perempuan sampai la yang lelaki. Semua minat & sayang =) Kucen yang kat atas tu nama dia Adik. Dia nie gay taw! Bwahahhaa...jangan ingat manusia aje ada gay & lesbian. Kucing pon ada oke!!! Siryes tak tipu.

Bila di ingat semula, life masa nie lagho aje yang lebih. Manjang dating sana sini. Bazir masa & duit ajo. Kalo jadik kawen takpe la jugak ye dop? Hahahahha...kalaulah boleh kuputar masa, aku cakap ngn ex-tunang, ehhh kite clash ajelah skrg nih. In future saye kawen dgn orang lain taw bukan awak!! Lets not waste our time & kumpul dosa okeh! Kehkehhhh =P


p/s: Na & Ann, nampak tak rambot afro aku sikit situ? agagaga

Popular Posts