Upgrade Astro Package

5 hari duduk kat kampong, mata dah terbiasa tengok TV dengan siaran HD. Balik rumah eventho TV lebih besar, tetap rasa tak puas tengok gambar agak suram & kelam. I want HD!!!!! Please help me. Tak puas hokeh tengok Australian Open gambar kelam. Rasa cam nak nanges teros. Ok itu mmg over. Hehehe.

Org jugak kata kalo amek astro beyond, piring baru, deck baru, kalo hujan lebat siaran tetap ada. Betol ker? Sebab semalam aku sedih jgk sbb tgh tgk Djokovic Vs Ferrer, hujan lebat pastu siaran jadi hitam legam T_T

So aku pon pantas la masok website astro tengok pakej utk astro beyond. Rasanya pakej Super Pack 1 (RM132.50 after 6% gov tax) adalah yang paling menarik. Tapi aku tak perlukan fungsi recording. Boleh tak kalo tolak yang itu pastu kurang sikit bayaran monthly dia? Boleh tak astro? Huhuhu.

Aku tanya habi. Samada upgrade pakej astro atau perlukah pasang unifi di rumah? Habi kata terpulang pd aku. Kalo terpulang pd aku, rasanya kalo ada internet access, aku akan lebih ralit ddk depan lappy aje nanti. Nanti banyak benda terabai pasal kejap nk update blog, kejap nak update status kat fb, kejap nak goodle resipi bagai. Aku mmg dah dpt bayangkan.

Atas sebab itu, aku pilih upgrade astro ajelah. Akan berkuatkuasa pd March 2012 nanti sebab masa tu banyak hutang dah settle =) tinggal 1 aje lagi yg akan di settlekan sblm tgh tahun ni InsyaAllah. Syukur sbb 1 demi 1 hutang makin lupus. Lepas nie kalo nak beli apa-apa kumpul duit aje pastu beli by cash. Taknak hutang-hutang dah!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat