Dr. Naurah Zayanie In The House


Ibu suke kalo Naurah boleh jadi doctor dah besar nanti. Tak kisahlah doctor haiwan ker doctor orang ker. Jangan doctor yang kerjanya cucuk diri sendiri sajo sudah. Nauzubillahiminzalik.

Kenapa Ibu nak Naurah jadi doctor? Sebab macam kena aje dengan nama Naurah tu. Nanti orang panggil Doctor Naurah. Sangat sesuai kan? Ker perasaan ibu aje? Hehehe. 

Ada kawan blog Ibu adik perempuan dia bakal doctor. Ker dah jadi doctor? Nama dia pon Naurah jugak. Sangat kebetulan kan? So kalau Naurah boleh ikot jejak anT Naurah yang belajar medic kat oversea sana, Ibu tersangatlah suka.

Apa-apa pun kalau Naurah ada cita-cita yang lain. Yang murni & tak bersalahan dgn agama, Ibu tak menghalang. Ibu cuma nak Naurah happy & disayangi Allah serta orang sekeliling Naurah =) InsyaAllah.

Bwahahah..salah caption tadi. Edit balik. Check perot ayah dgn cara yg salah ^_^
Nape doctor? Perot ayah pd tahap kritikal ker?
Lepas check pesakit, doctor pon penat
Dah penat kenalah minum susu milo ^_^





Popular Posts