Emel Spam From Maybank. Beware!!!

Aku dapat emel macam nie. Seramnya. Aku rasa ini tipu neh. Kalo korang dapat emel camnie, sila ignore k! Link dia tu kalo klik nnti kuor link tulis gini

http://www.dioate.com/shop/pub/images/Maybank2u.com/M2ULogin.doaction=Login.html

Siryes tak logik kan? Siap ada tulis pub/images bagai tuh. Tak tawulah kuor ape gambo kalo masok link tu sebab aku guna false link. So mmg takkan kuor apa-apa. Saja nak tengok kuor link ape kalo aku klik kat " Clicking Here " tuh. Teros tawu ini kompem spam neh. Silap-silap burn duit aku dalam maybank semua eventho ada 30 hengget je dalam tu. Huhuhu.

Siap tulis akan ada requisition TAC. Mmg boleh jadi duit kita akan automatic transfer ke akaun sekian-sekian yang tak diketahui sumbernya.

Watch out guys kalo dapat emel macam nie. Maybank pon dah pernah keluarkan statement diorang takkan contact customers by emel okeh!!!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat