Beskal Panda Hadiah Cik Ya

Bling bling lagi mata bile tengok amount baru kat dalam akaun maybank. Gaji & back dated increment for 2 months dah masuk. Cepat aje bonus yang dah susut menokok balik. Kehkehhh =D Alhamdulillah. Setahun sekali ajelah dapat rasa happy pasal duit gini. Maklomlah aku mane ade ASB whatsoever kan?

OK. Hari nie dah bawak camera merah datang opis. So boleh upload a few pics taken on last Saturday lah. Enjoice the piccas ^_^

Sampai tertido Naurah menunggu Ayah beli camera. Kak Ya pon nak tido meh? Kehkehh

The shop at Nilai 3

Dah dapat beskal pon masham. Naurah tak sihat sangat on that day. Thats y laa the face....

Ibu...jomlah balik...huhuhu...kejap kite tunggu Cik Ya yerrr.....

Sekarang tiap pagi sebelum pergi kerja pon aku dah kena tolak 1 round budak nie. Petang turn Ayah pulak menolak. Its part of exercise jugaklah kan? So redha ajelah.

Since aku pakai jubah masa keluar nie kan, masa lalu depan kedai carpet, adelah sales people cam Pakistani tu tegur aku pakai cam Arab woman gitu. Orang Arab ker? Kohhkofff. Muke melayu jawa gini dikatanya orang Arab? Memang takbleh blah HAHAHA

Aku noticed banyak sales person kat sana target aku bila lalu depan kedai deme. Maybe diorang tengok dari pemakaian aku kot. Kak Ya punye dressing korang tengok jelah. Cam orang poyo-poyo aje. Dengan bag pack dia lagi. Memang orang tak pandang sgt kot dr penampilannya. Padahal duit kepuk-kepuk dalam purse. Sometimes memang tak boleh judge orang dari penampilan dirinya saja kan?

Cuma its like an art of how to choose the right target/people in terms of marketing lah. So sales person memang tak bersalah.Cuma tertipu aje.....HEHEHE

At times bile diorang selok sangat nak pujuk-pujuk aku beli itu ini, aku cakap you're talking to the wrong person. She's the one who have more money. Not me. AHAHA. Kak Ya buat muka tak bersalah aje. Terpinga-pinga sales person =P




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat