Dating With The Sayams 2012 - Part II

First of all nak bagitawu yang dating dengan kawan-kawan blogger neh adalah adhoc punya plan. Last minute benar. Mulanya aku rasa yang diskas sesama mereka cuma Ann & Evyn. Pastu baru diorang tanya aku nak join tak? Ann selok lah nk soh aku pegi gak sebab nak pulang stroller Naurah sekali. Debor-debor dia nak tawu aku boleh confirmed datang ke tidak. Kehhkehhh. So bile dah ada 3 orang yang confirmed datang, sempat la roger a few of the others & akhirnya Fad si mak buyung yang join sekali on that day. Roger pon yang duduk dekat-dekat dgn tempat perjanjian ajelah. 

Tak sampai hati lak nak kabo bloggers yang jauh-jauh pasal kitorang yang berjanji nie bkn boleh caye sgt. Janji pukul 10am, sudahnya 10.15 aku sampai, haram takde sape pon lagi. Hahahah. Dalam 10.30 Ann call tanya jalan nak ke taman dr jalan besar dekat ngn opis aku. Akhirnya dia sampai bersaing dgn Evyn. Aku bajet kami bertiga ajelah. Tetibe dekat pukul 11am, Fad datang kedek-kedek dgn Imaan. Senyum lebor aku masa tu =) Rindu sangat kt kawan sorang neh. Dah lama sgt rasa tak jumpa. Lebih-lebih lagi dalam atr kami geng kachik neh, dia yang belayar dulu utk 2nd baby. Ok kosh teruja sama ^_^

So itulah kisahnya perjumpaan kecik neh. Dapatlah melepas rindu sementara menantikan gath besar sket yang Dayu semua tengah planning. Harapnya dapat join la nanti. InsyaAllah kalo takde aral. 

Anyway kami bersurai dalam pukul 12.20tgahri. Lucky for us, cuaca hari tu just nice. Tak panas terik macam selalu. Tahan la lagi nak melayan budak-budak tu bermain. Eventho taman nie tak sebesar mana, tp lanskap yang ada mmg cantik. Sayang tak dijaga sangat. Siryes takde orang lain pon kat situ kecuali kami. Syok ahh. It just that ada bunyi bising pasal ada construction dekat-dekat situ. Tapi ianya tak mengganggu sangat. 

Enjoice the pics =)

Sipar sesat tetibe...hakhak


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat